(3)
Супровід BAS, вартість супроводу BAS - ціни на послуги

Супровід BAS, вартість супроводу BAS - ціни на послуги

Центр супроводу


Супровід від СОФТКОМ необхідний вам, щоб:

Питання щодо ведення обліку

Швидко вирішувати питання щодо ведення обліку

Своєчасно і зручно здавати звітність

Своєчасно і зручно здавати звітність

Оперативно отримувати консультації фахівців

Оперативно отримувати консультації фахівців

Підвищувати свою кваліфікацію, професійно зростати

Підвищувати свою кваліфікацію, професійно зростати

Підбір тарифу:

Крок 1 из 5

1. Виберіть назву конфігурації:

BAS Бухгалтерія
Управління торговим підприємством
Зарплата і управління персоналом 8 (в т.ч. для бюджетних організацій)
BAS Управління торгівлею
Управління невеликою фірмою/ BAS Малий бізнес
Управління виробничим підприємством 8
Галузеві рішення (Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства; Підрядник будівництва; BAS Будівництво. Бухгалтерія; BAS Будівництво. Керування фінансами)

2. Чи вносилися зміни в функціонал програми (допрацьовували)?

3. Кількість інформаційних баз:

4. Кількість користувачів:

5. На якому етапі впровадження автоматизована облікова програма?

Попереднє питання

 

проф
990 грн/ міс.*

Оптима
3120 грн/ міс.*

Преміум
6510 грн/ міс.*

Лінія Підтримки СОФТКОМ (детальніше)
без обмежень
з 9 до 18
24/7** 24/7**
Роботи спеціаліста(детальніше) До 3 години/міс. До 6 годин/міс. До 12 годин/міс.
Установка оновлень Недопрацьованої BAS Незначно допрацьованої BAS Допрацьованої BAS
Доопрацювання (детальніше) Не передбачено Друковані форми, звіти Доопрацювання функціоналу

*При укладанні договору супроводу на 12 місяців.

**Після 18:00 до 9:00 наст. роб. дня, вихідні та святкові дні консультації здійснюються без віддаленого підключення в телефонному режимі.

 

Гарантовані послуги незалежно від тарифного пакету

Випуск оновлень програм і конфігурацій з підтримкою законодавства, виправленням помилок і розвитком функціональності;
Необмежена лінія консультацій по телефону або електронною поштою;
Щомісячні консультації аудитора;
Цілодобовий доступ до офіційних інтернет-ресурсів для оперативного отримання оновлень програм і конфігурацій і методологічної та консультаційної інформації;
Сервіс здачі електронної звітності «FREDO Звіт» на 1 юридичну особу (локальна версія);
Сервіс обміну юридично значущими документами з контрагентами "FREDO ДокМен";
Автоматичне оновлення нормативної інформації (RDI Service);

ТАРИФНІ ПЛАНИ СОФТКОМ

Вартість та обсяги комплексного супроводу підтримки системи «BAS»
Наповнення ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Випуск оновлень програм та конфігурації з підтримкою законодавства, виправленням помилок й розвитком функціональності



Лінія консультацій по телефону або електронній пошті.


Щомісячні консультації аудитора


RDI Service


Доступ до інформаційної системи.


Цілодобовий доступ до офіційних інтернет-ресурсів для оперативного отримання оновлень програм і конфігурацій і методологічної та консультаційної інформації.


Сервіс здачі електронної звітності «FREDO Звіт» на 1 юридична особа (локальна версія). 1 юр. особа локальна версія 1 юр. особа локальна версія 1 юр. особа локальна версія
Сервіс обміну юридично значущими документами з контрагентами "FREDO ДокМен"


Послуги ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
990 грн/міс*
2610 грн/міс*
5458 грн/міс*
Виділена Лінія Консультацій СОФТКОМ ** по телефону або електронній пошті без обмежень
 з 9 до 18
без обмежень
з 9 до 18
24/7
лінія консультацій з віддаленим підключенням (за допомогою TeamViewer)



Сумарний щомісячний обсяг робіт фахівця в складі тарифу, в тому числі: до 3-х годин
до 6-х годин
до 12-ти годин
кількість віддалених підключень (за допомогою TeamViewer) не більше 2-х разів на міс. без обмежень без обмежень
робота в офісі Клієнта не більше 1-го виїзду в місяць не більше 2-х виїздів в місяць без обмежень
роботи програміста*  (адміністрування, доопрацювання функціоналу)  

Закріплений фахівець     
Персональный менеджер


Швидкість реакції на заявку Оперативно, але не пізніше 2 робочих днів Оперативно, але не пізніше 1 робочого дня Не пізніше 4 робочих годин
Повідомлення про вихід оновлень ПП BAS Новини на сайті,
e-mail
Новини на сайті,
e-mail, телефонний дзвінок
Новини на сайті,
e-mail, телефонний дзвінок
Знижки при безперервному продовження супроводу (програма лояльності)


Знижки на курси у ЦСН СОФТКОМ до 15% до 25% до 50%
Участь в освітніх заходах САБ, СОФТКОМ і партнерів безкоштовно / знижка безкоштовно безкоштовно
Обсяг та перелік робіт (щомісячний пакет)
ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Сумарна щомісячна кількість годин робіт спеціаліста із супроводу у складі тарифу
до 3 годин
до 6 годин
до 12 годин
Кількість виїздів до офісу замовника
не більше 1 не більше 2 без обмежень
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через TeamViewer, AmmyyAdmin)
не більше 2 без обмежень без обмежень
Технічні роботи із супроводу:
Загальна щомісячна кількість годин робіт спеціаліста із супроводу BAS у складі тарифу
до 3 годин
до 3 годин
до 12 годин
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи BAS
Установка типових оновлень:
конфігурації і регламентованої звітності (для недоопрацьованих / незмінених) 1 ІБ
1 реліз
3 ІБ
1 реліз
більше 3 ІБ
до 3 релізів
платформи «BAS» 1 р.м. 5 р.м. без обмежень
FREDO Звіт         1 р.м. без обмежень
FREDO ДокМен         1 р.м. без обмежень
Регламентні роботи з підтримки коректності функціоналу ПП BAS (тестування баз даних і виправлення помилок)  на щоквартальній основі щомісяця оперативно
Встановлення / переустановлення «FREDO Звіт»/«FREDO ДокМен» 

Встановлення / переустановлення ПП BAS 


Налаштування автоматичної архівації баз даних  

Налаштування обміну з Клієнт Банк (якщо обробка AБT: Обмін даними BAS 8 з Клієнт Банк системами) для 1 МФО для 2 МФО для 2 МФО
Встановлення «FlyDoc» (модуля «BAS» для обміну юридично значущими документами з контрагентами в електронному вигляді)

Методологія ведення обліку в BAS:
Загальний щомісячний обсяг косультаційних робіт спеціаліста у складі тарифу:   до 3 годин
до 6 годин
Навчання роботі з програмами BAS  

Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП BAS  

Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП BAS  

Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача  

Допомога в закриття періоду  

Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП BAS:
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій  

Роботи з СУБД PostgreSQL, MS SQL (встановлення, налаштування)  

Роботи з веб серверами Apache, IIS  (встановлення, налаштування)  

Налаштування додаткових друкованих форм, звітів  

Налагодження та розподіл прав співробітників до різних ділянок (інформація в базі даних) програми BAS            
Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації (документів, розрахунків, алгоритмів тощо)    
Вартість послуг, грн:
Наповнення ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Супровід BAS на 12 місяців
11880,00
37440,00
78120,00
Супровід BAS на 6 місяців
6480,00
19440,00
41040,00
Супровід BAS на 3 місяці
3600,00
10080,00
21420,00
Супровід BAS на 1 місяць 1800,00
4650,00 9300,00
Супровід BAS на 12 місяців при придбанні ПП (пільговий) 6960,00
29900,00 66600,00
Знижки при безперервному продовженні супроводу 
(програма лояльності)***



Знижки на курси BAS в ЦСН СОФТКОМ  до 15% до 25% до 50%
Вартість додаткових послуг, ГРН:
ПОСЛУГИ ТЕХНО ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Вартість 1 додаткової години роботи фахівця (тарифікація погодинна) 1600
1450
1350
1350
Вартість передплаченого комплексу годин (тарифікація по 15 хв):
5 годин 7500
6900
6400
6400
50 годин 72000
65500
60000
60000
100 годин 138500 124000 115000 115000
Одноразове оновлення 1 додаткової бази даних (за межами тарифу) від 870 грн (в залежності від конфігурації, наявності та складності внесених змін/доробок функціоналу, кількості пропущених релізів)
Разові роботи (за межами тарифу) 1680 грн/годину (мінімальне замовлення 2 години, при замовленні більше 5 годин надається знижка 10%)

Для постійних клієнтів діє програма лояльності



Телефонуйте! Наш менеджер підбере для Вас
найбільш вигідний варіант супроводу: