M.E.Doc «Звітність»
Електронна звітність в усі контролюючі органи
M.E.Doc «Звітність» дозволяє миттєво подавати звітність в електронному вигляді в усі контролюючі органи:
- Державну фіскальну службу,
- Державний службу статистики,
- Пенсійний фонд України,
- Державний центр зайнятості,
- ФСС з ТВП.
- створення;
- заповнення;
- перевірка;
- імпорт звітів з систем бухгалтерського обліку;
- підписання звітів ЕЦП (електронним цифровим підписом);
- відправка звітів у зашифрованому вигляді;
- отримання квитанцій про доставку і прийняття звітів;
- створення власних шаблонів і бланків первинних документів;
- запит листів з контролюючих органів;
- відправка до 10 первинних документів (без НН, РК) в місяць.
У програмі для Вашої зручності також передбачений календар звітності, який показує вже відправлені звіти, а також ті, які потрібно відправити (квартальні, річні).
-
Актуальність.
Модуль містить більше 3000 бланків для усіх видів звітності до контролюючих органів. Бланки регулярно оновлюються залежно від актуальних змін законодавства.
- Надійність.
Шифрування документів ЕЦП дозволяє бути впевненим в тому, що вони захищені від сторонніх осіб. А передача звітів через сервер прямого з'єднання гарантує моментальну доставку Ваших звітів до контролюючих органів.
- Індивідуальний підхід.
У модулі «Звітність» існує зручна можливість індивідуального підбору бланків у залежності від формату і типу оподаткування компанії. Таке налаштування істотно заощаджує час і робить роботу легше і комфортніше.
- Допомога при роботі з бланками.
Ми спеціально розробили зручний автоматичний помічник, щоб виключити етап багаторазової перевірки документів. Модуль автоматично заповнить реквізити контролюючого органу, проконтролює правильність заповнення бланка і зробить автоматичний підрахунок. Це скоротить час роботи над документами і мінімізує ризик накладення штрафів за некоректне заповнення.
- Контроль.
Працюючи в модулі «Звітність» від «M.E.Doc», Ви можете завжди відстежити статус документа на будь-якому етапі. Це допомагає економити час як бухгалтеру, так і керівнику.