Порядок отримання ЕЦП
Щоб отримати сертифікат ключа електронного цифрового підпису (далі ЕЦП), потрібно:
1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП одним із способів:
3. Сформувати за допомогою системи «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
4. Подати адміністратору реєстрації ЕЦП (ТОВ «ЦСК»Україна» або ЗПР (зовнішній пункт реєстрації)) повний комплект документів. Подати документи ви можете в офісі "Твій час", або замовити виїзд нашого спеціаліста до вашого офісу.
1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП одним із способів:
- паперовий договір: підписати зі сторони Клієнта в двох примірниках і разом з комплектом документів подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ЦСК «Україна».2. Сплатити рахунок-фактуру за послуги видачі ЕЦП згідно прайсу.
- «безпаперовий» договір в електронному вигляді: ознайомитися з Електронним договором, підписаним ЕЦП ООО «ЦСК» Україна «, на сайті або в системі електронного документообігу «M.E.Doc». Після цього заповнити і підписати зі сторони Клієнта в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису та подати її з Повним комплектом документів у реєстраційний центр адміністратору реєстрації. Договір підписувати не треба. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання повинна бути підписана керівником підприємства.
3. Сформувати за допомогою системи «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
4. Подати адміністратору реєстрації ЕЦП (ТОВ «ЦСК»Україна» або ЗПР (зовнішній пункт реєстрації)) повний комплект документів. Подати документи ви можете в офісі "Твій час", або замовити виїзд нашого спеціаліста до вашого офісу.
Отримати ЕЦП в офісі "Твій час" Замовити виїзд спеціаліста