(1)
FAQ: часті запитання

FAQ: часті запитання

Встановлення та оновлення FlyDoc

1.1. Конфигурації BAS

  • BAS Бухгалтерія ПРОФ
  • BAS Бухгалтерія КОРП
  • BАS Управління торгівлею
  • BАS Комплексне управління підприємством
  • BAS Малий бізнес
  • BАS ERP
  • BAS АГРО. Бухгалтерія
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія
  • BAS Громадське Харчування Бухгалтерія для України 1.2
1.2. Конфигурації 1C:Підприємство

  • Бухгалтерія для України 2.0
  • Управління торгівлею для України2.3
  • Управління торговим підприємством для України 1.2
  • Управління виробничим підприємством для України 1.3
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 1.2
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 2.0
  • Підрядник будівництва 4.0
  • Керування фінансами 1.2
  • Управління будівельною організацією для України 1.3
  • Бухгалтерія будівельної організації 1.2
  • Бухгалтерія будівельної організації 2.0
  • Управління невеликою фірмою для України 1.6 (УНФ)

Користувачі вищенаведених рішень BAS з діючим договором супроводу можуть БЕЗКОШТОВНО оновити свою програму на спільну BAS + FlyDoc.

Для Управління торговим підприємство и Управління виробничим підприємством необхідно у Властивостях встановити відмітку «Використовувати керовані форми у звичайній прикладній програмі»

Web-ресурси АЦСК

Доменне ім’я Порт Опис
 Web-ресурси
1 docflow.ezvit.com.ua 80/443 Cервер обміну первинними документами
2 http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/gate.asmx 80 Шлюз ДПСУ
3 http://obmen.sfs.gov.ua 80 Сервер обміну розрахунками коригувань
4 https://flydoc.ua 443 Сервіс для завантаження корневих сертифікатів
5 api.medoc.ua 443 Сервіс для завантаження сертифікатів Контрагентів
6 sota-buh.com.ua 443 Сервіс налаштуваня отримання первинних документів.
7 https://sid.uakey.com.ua/smartid 80/443 Хмарне сховище Cloudkey
8 http://admin.uakey.com.ua/smartid 80/443 Хмарне сховище Cloudkey
Web-ресурси АЦСК
1 czo.gov.ua 80 Центральний засвідчувальний орган
2 uakey.com.ua 80/443 АЦСК "Україна"
3 ca.informjust.ua/services/tsp 80 КНЕДП "АЦСК органів юстиції України"
4 tsp.masterkey.ua/services/tsp 80 АЦСК «MASTERKEY»
5 acsk.privatbank.ua/services/tsp 80 АЦСК АТ КБ «ПриватБанк»
6 csk.uz.gov.ua/services/tsp 80 КНЕДП "Центр сертифікації ключів "УКРЗАЛІЗНИЦІ"
7 csk.uss.gov.ua/services/tsp 80 АЦСК ДП "УСС"
8 ca.tax.gov.ua/services/tsp 80 АЦСК ІДД ДПС
9 ca.ksystems.com.ua/services/tsp 80 АЦСК «Ключові системи»
10 canbu.bank.gov.ua/services/tsp
zc.bank.gov.ua
80/443 АЦСК Національного банку України
11 csk.ukrsibbank.com/services/tsp 80 АЦСК UKRSIBBANK
12 ca.mvs.gov.ua/services/tsp 80 АЦСК МВС
13 ca.mil.gov.ua/services/tsp 80 АЦСК Збройних Сил
14 acsk.er.gov.ua/services/tsp 80 АЦСК РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
15 acsk.dpsu.gov.ua/services/tsp 80 ЕДП ДПС України
16 ca.oschadbank.ua/public/tsa 80 АЦСК АТ "Ощадбанк"
17 http://ocsp.treasury.gov.ua/TspHTTPServer/tsp 80 АЦСК "ДКСУ"

Вище зазначенній перелік неповний, якщо ви використовуєте КЕП (ЕЦП) інших кваліфікованих надавачів (АЦСК) їм також необхідно надати доступ до адрес TSP, OCSP, CMP відповідних центрів

Необхідно перевірити в настройках правильність зазначеного імені сервера (IP-адреса або доменне ім’я) і порту, де встановлена служба. Для цього в головному меню вибрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI провайдера». У вікні, вказані ім’я сервера і порт. Таке ж ім’я (IP-адреса або доменне ім’я) і порт повинні бути прописані і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config). Якщо дані відрізняються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) і у вікні «Налаштування доступу до EDI провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок». При успішній перевірці в табличній частині з’явиться інформація про параметри служби. Якщо виводиться помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https: // localhost: 9080 / svc / getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або доменне ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.

Налаштування роботи з документами
Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів BAS у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».
Необхідно зробити перепроведення документів.
Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі BAS, після чого потрібно буде їх провести. За замовчуванням успішне створення облікових документів є для типових шаблонів з кодами: 1С82АВР, 1С82АВР0, 1С82АВРБ, 1С82ВН, 1С82ВН0, 1С82ВНБ, 1С82РАХ, 1С82РАХ0, 1С82РАХБ. Для нетипових (індивідуально розроблених) шаблонів додатково потрібно розробити Схеми завантаження.
Видалення виконується засобами BAS. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.
Для початку шаблон необхідно розробити у ПО MEDOC чи FREDO та опублікувати на сервері ПТАХ, після чого перезапустити службу сервісу FlyDoc. Потім необхідно створити та налаштувати правило по вивантаженню документів з BAS у модуль FlyDoc: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів, створити новий запис та налаштувати схему вивантаження 0 та 1.
Так, механізм публікації шаблонів в програмі є. Для цього слід розробити шаблон, вивантажити його в форматі .xml, після чого в режимі BAS вибрати FlyDoc – Публікація шаблона на платформі ПТАХ, прописати необхідні дані, натиснути Опублікувати шаблон і після вказати дані ЕЦП організації.
У програмному продукті FlyDoc реалізована робота з документами • Акт, • Акт звірки, • Рахунок, • Видаткова накладна • (з можливістю вкладення файлів будь-якого формату і загального розміру до 20МБ), • Податкові накладні та Розрахунок коригування.
Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів
Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в BAS. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.
До моменту затвердження/відхилення документа з боку контрагента у FlyDoc технічно існує можливість «Заблокувати» Відправлені документи із зазначенням причини блокування.
Для того, щоб сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового необхідно відкрити раніше відправлений документ і в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий, сформується новий документ з актуальними даними.
Так, у FlyDoc існує функціонал відправки кількох документів контрагенту і в ДФС.
За замовченням всі документи зберігаються в єдиній базі BAS. Додатково є можливість підключення зовнішнього сховища MSSQL для зберігання електронних документів.
Отримати документи (також, як і відправити для отримання у FlyDoc) зможуть контрагенти, які використовують програмні продукти M.E.Doc, SOTA, FlyDoc, FREDO.
Технічно є можливість вивантажити документ з квитанції (в форматі txt). Також при необхідності можна його вивантажити в форматі XML, PDF і з підписами.
Така можливість є. Для реалізації відображення факсиміле на електронних документах необхідно в налаштуваннях ЕДО FlyDoc у вкладці «Сертифікати» по черзі відкриваючи кожен сертифікат завантажити відповідні зображення і зберегти.
У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному! У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах. За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.
Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader.
Після проведення документів в обліковій системі вони будуть автоматично сформовані системою на робочому столі FlyDoc. У разі необхідності відправлення документів по попередні періоди для відображення їх необхідно повторно перепровести
У FlyDoc є можливість працювати з сертифікатами всіх АЦСК.
Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти, вказавши в табличній частині чаркод документа та програму-отримувач. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.

Системні повідомлення під час користування
Рішення: Необхідно завантажити ліцензію. Це можна зробити безпосередньо в BAS. Для цього потрібно зайти в «Налаштування ЕДО» FlyDoc та на вкладці “Керування кодом доступу” натиснути кнопку “Завантажити ліцензію через інтернет”. Завантажена ліцензія з’явиться у списку. Якщо ж Вам був надісланий файл ліцензії у форматі .txt, достатньо перемістити файл у каталог \license (за замовчуванням C:\ProgramData\Flydoc\FlyDoc1\license) та перезавантажити службу FlyDoc.
Рішення: У картці організації EDI потрібно вказати коректний код ЄДРПОУ або видалити зайві символи.
Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказати ім’я серверу та порт, що вказані у налаштуваннях служби FlyDoc. Натиснути «Перевірити зв’язок». При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби
Рішення: Перевірку можливо зробити за допомогою ПП FREDO.
1. Для цього необхідно перейти в розділ «Довідники» – «Контрагенти»;
2. Натиснути «Створити контрагента» , внести код ЄДРПОУ та натиснути кнопку «Завантаження сертифікату». Якщо на сервері ПТАХ присутні сертифікати контрагента, вони будуть завантажені. В іншому ж випадку з’явиться інформаційне вікно «Актуальні сертифікати відсутні на сервері АЦСК».
Рішення: Відкрити картку контрагента в BAS, видалити зайві пробіли у реквізиті Код за ЄДРПОУ та зберегти зміни. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
Рішення: У картці організації у обліковій системі BAS вказати податкову інспекцію. Важливо! Інформація про податкові інспекції у довіднику повинна мати ієрархічну структуру: група з кодом регіону у якій повинні розміщуватися контролюючі органи з кодом адміністративного району.
Рішення: Необхідно зайти в «Налаштування» – «Види електронних документів», знайти відповідний тип електронного документа, натиснути на ньому двічі та налаштувати комплект підписів.
Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказані ім’я серверу та порт. Таке ж ім’я (IP-адреса) та порт повинно бути прописано і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config). Якщо дані відрізніються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) та у вікні «Налаштування доступу до EDI- провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок». При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби. Якщо виникає помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https://localhost:9080/svc/getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.
Рішення: Необхідно налаштувати підписи по виду електронного документу. Для цього перейти у налаштування по організації, перейти на вкладку «Види електронних документів», обрати необхідний документ та на вкладці «підписи» додати підписантів у список.
Рішення:
1. Якщо у модуль не були завантажені сертифікати для роботи, їх необхідно завантажити. Для цього необхідно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», обрати пункт «Завантажити сертифікати з Інтернету» або «Завантажити сертифікати з файлу». Після виконаних дій потрібно повторити спробу підписання документа.
2. Якщо сертифікати завантажені, але помилка виводиться, додатково необхідно перевірити налаштування по сертифікатам. Для цього потрібно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», та переглянути інформацію в полі «Роль». Якщо в полі вказано «Невизначено», необхідно встановити відповідні ролі для сертифікату. Для цього двічі натискаємо на сертифікат та у відкритому вікні встановлюємо відповідну роль для кожного підпису у полі «Роль».
Рішення:
1. Необхідно перевірити правильність вказання ІНН відповідальної особи у обліковій системі BAS. За необхідності вказати коректну інформацію.
2. У обліковому документі перевірити хто вказаний у полі «Хто виписав ПН», вказати відповідальну особу, сертифікатами якої підписується документ.
3. Підписати документ сертифікатами відповідальної особи, яка вказана у полі «Хто виписав ПН».
Рішення: Для того, щоб створювати облікові документи на підставі вхідних, які є не типовими, додатково потрібно розробити Схеми завантаження.
Для настройки «Монітор регламентних завдання» необхідно вказати користувача, під яким будуть запущені завдання. Перейти в обліковій системі в меню «Сервіс» – «Налаштування програми» (Налаштування параметрів обліку) – «Обмін даними». В поле «Користувач для регламентних завдань» вказати користувача, від імені якого працюватимуть завдання, і натиснути кнопку «ОК». Виконати повторний вхід в облікову систему під налаштованим користувачем.
Рішення:
1. Відкрити картку контрагента в BAS, вказати Код за ЄДРПОУ у реквізиті «Код за ЄДРПОУ» та зберегти зміни
2. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
Рішення: Необхідно перевірити наявність секретних ключів у каталозі (формат ключа .dat або .ZS2). У разі відсутності файлів у обраному каталозі, потрібно перемістити їх у каталог, або обрати інший, у якому вони наявні.
Рішення: Для роботи з документами ДПС необхідно вказати пошту. Для цього потрібно перейти у «Організації EDI» та заповнити поле «Адреса електронної пошти»
Увага! Адреса електронної пошти має відрізнятися від адреси вказаної у інших програмних продуктах (M.E.Doc, FREDO, СОТА).