FAQ: часті запитання
Встановлення та оновлення FlyDoc
1.1. Конфигурації BAS
- BAS Бухгалтерія ПРОФ
- BAS Бухгалтерія КОРП
- BАS Управління торгівлею
- BАS Комплексне управління підприємством
- BAS Малий бізнес
- BАS ERP
- BAS АГРО. Бухгалтерія
- BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу
- BAS Будівництво. Бухгалтерія
- BAS Громадське Харчування Бухгалтерія для України 1.2
- Бухгалтерія для України 2.0
- Управління торгівлею для України2.3
- Управління торговим підприємством для України 1.2
- Управління виробничим підприємством для України 1.3
- Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 1.2
- Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 2.0
- Підрядник будівництва 4.0
- Керування фінансами 1.2
- Управління будівельною організацією для України 1.3
- Бухгалтерія будівельної організації 1.2
- Бухгалтерія будівельної організації 2.0
- Управління невеликою фірмою для України 1.6 (УНФ)
Користувачі вищенаведених рішень BAS з діючим договором супроводу можуть БЕЗКОШТОВНО оновити свою програму на спільну BAS + FlyDoc.
Для Управління торговим підприємство и Управління виробничим підприємством необхідно у Властивостях встановити відмітку «Використовувати керовані форми у звичайній прикладній програмі»
Web-ресурси АЦСК
№ | Доменне ім’я | Порт | Опис | |
Web-ресурси | ||||
1 | docflow.ezvit.com.ua | 80/443 | Cервер обміну первинними документами | |
2 | http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/gate.asmx | 80 | Шлюз ДПСУ | |
3 | http://obmen.sfs.gov.ua | 80 | Сервер обміну розрахунками коригувань | |
4 | https://flydoc.ua | 443 | Сервіс для завантаження корневих сертифікатів | |
5 | api.medoc.ua | 443 | Сервіс для завантаження сертифікатів Контрагентів | |
6 | sota-buh.com.ua | 443 | Сервіс налаштуваня отримання первинних документів. | |
7 | https://sid.uakey.com.ua/smartid | 80/443 | Хмарне сховище Cloudkey | |
8 | http://admin.uakey.com.ua/smartid | 80/443 | Хмарне сховище Cloudkey | |
Web-ресурси АЦСК | ||||
1 | czo.gov.ua | 80 | Центральний засвідчувальний орган | |
2 | uakey.com.ua | 80/443 | АЦСК "Україна" | |
3 | ca.informjust.ua/services/tsp | 80 | КНЕДП "АЦСК органів юстиції України" | |
4 | tsp.masterkey.ua/services/tsp | 80 | АЦСК «MASTERKEY» | |
5 | acsk.privatbank.ua/services/tsp | 80 | АЦСК АТ КБ «ПриватБанк» | |
6 | csk.uz.gov.ua/services/tsp | 80 | КНЕДП "Центр сертифікації ключів "УКРЗАЛІЗНИЦІ" | |
7 | csk.uss.gov.ua/services/tsp | 80 | АЦСК ДП "УСС" | |
8 | ca.tax.gov.ua/services/tsp | 80 | АЦСК ІДД ДПС | |
9 | ca.ksystems.com.ua/services/tsp | 80 | АЦСК «Ключові системи» | |
10 |
canbu.bank.gov.ua/services/tsp zc.bank.gov.ua |
80/443 | АЦСК Національного банку України | |
11 | csk.ukrsibbank.com/services/tsp | 80 | АЦСК UKRSIBBANK | |
12 | ca.mvs.gov.ua/services/tsp | 80 | АЦСК МВС | |
13 | ca.mil.gov.ua/services/tsp | 80 | АЦСК Збройних Сил | |
14 | acsk.er.gov.ua/services/tsp | 80 | АЦСК РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ | |
15 | acsk.dpsu.gov.ua/services/tsp | 80 | ЕДП ДПС України | |
16 | ca.oschadbank.ua/public/tsa | 80 | АЦСК АТ "Ощадбанк" | |
17 | http://ocsp.treasury.gov.ua/TspHTTPServer/tsp | 80 | АЦСК "ДКСУ" |
Вище зазначенній перелік неповний, якщо ви використовуєте КЕП (ЕЦП) інших кваліфікованих надавачів (АЦСК) їм також необхідно надати доступ до адрес TSP, OCSP, CMP відповідних центрів
Необхідно перевірити в настройках правильність зазначеного імені сервера (IP-адреса або доменне ім’я) і порту, де встановлена служба. Для цього в головному меню вибрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI провайдера». У вікні, вказані ім’я сервера і порт. Таке ж ім’я (IP-адреса або доменне ім’я) і порт повинні бути прописані і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config). Якщо дані відрізняються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) і у вікні «Налаштування доступу до EDI провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок». При успішній перевірці в табличній частині з’явиться інформація про параметри служби. Якщо виводиться помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https: // localhost: 9080 / svc / getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або доменне ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.
Налаштування роботи з документами
Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів BAS у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».
Необхідно зробити перепроведення документів.
Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі BAS, після чого потрібно буде їх провести. За замовчуванням успішне створення облікових документів є для типових шаблонів з кодами: 1С82АВР, 1С82АВР0, 1С82АВРБ, 1С82ВН, 1С82ВН0, 1С82ВНБ, 1С82РАХ, 1С82РАХ0, 1С82РАХБ. Для нетипових (індивідуально розроблених) шаблонів додатково потрібно розробити Схеми завантаження.
Видалення виконується засобами BAS. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.
Для початку шаблон необхідно розробити у ПО MEDOC чи FREDO та опублікувати на сервері ПТАХ, після чого перезапустити службу сервісу FlyDoc. Потім необхідно створити та налаштувати правило по вивантаженню документів з BAS у модуль FlyDoc: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів, створити новий запис та налаштувати схему вивантаження 0 та 1.
Так, механізм публікації шаблонів в програмі є. Для цього слід розробити шаблон, вивантажити його в форматі .xml, після чого в режимі BAS вибрати FlyDoc – Публікація шаблона на платформі ПТАХ, прописати необхідні дані, натиснути Опублікувати шаблон і після вказати дані ЕЦП організації.
У програмному продукті FlyDoc реалізована робота з документами • Акт, • Акт звірки, • Рахунок, • Видаткова накладна • (з можливістю вкладення файлів будь-якого формату і загального розміру до 20МБ), • Податкові накладні та Розрахунок коригування.
Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів
Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в BAS. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.
До моменту затвердження/відхилення документа з боку контрагента у FlyDoc технічно існує можливість «Заблокувати» Відправлені документи із зазначенням причини блокування.
Для того, щоб сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового необхідно відкрити раніше відправлений документ і в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий, сформується новий документ з актуальними даними.
Так, у FlyDoc існує функціонал відправки кількох документів контрагенту і в ДФС.
За замовченням всі документи зберігаються в єдиній базі BAS. Додатково є можливість підключення зовнішнього сховища MSSQL для зберігання електронних документів.
14. Які програмні продукти контрагентів зможуть отримати документи, відправлені за допомогою FlyDoc?
Отримати документи (також, як і відправити для отримання у FlyDoc) зможуть контрагенти, які використовують програмні продукти M.E.Doc, SOTA, FlyDoc, FREDO.
Технічно є можливість вивантажити документ з квитанції (в форматі txt). Також при необхідності можна його вивантажити в форматі XML, PDF і з підписами.
Така можливість є. Для реалізації відображення факсиміле на електронних документах необхідно в налаштуваннях ЕДО FlyDoc у вкладці «Сертифікати» по черзі відкриваючи кожен сертифікат завантажити відповідні зображення і зберегти.
У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному! У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах. За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.
Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader.
Після проведення документів в обліковій системі вони будуть автоматично сформовані системою на робочому столі FlyDoc. У разі необхідності відправлення документів по попередні періоди для відображення їх необхідно повторно перепровести
У FlyDoc є можливість працювати з сертифікатами всіх АЦСК.
Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти, вказавши в табличній частині чаркод документа та програму-отримувач. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.
Системні повідомлення під час користування
Рішення: Необхідно завантажити ліцензію. Це можна зробити безпосередньо в BAS. Для цього потрібно зайти в «Налаштування ЕДО» FlyDoc та на вкладці “Керування кодом доступу” натиснути кнопку “Завантажити ліцензію через інтернет”. Завантажена ліцензія з’явиться у списку. Якщо ж Вам був надісланий файл ліцензії у форматі .txt, достатньо перемістити файл у каталог \license (за замовчуванням C:\ProgramData\Flydoc\FlyDoc1\license) та перезавантажити службу FlyDoc.
Рішення: У картці організації EDI потрібно вказати коректний код ЄДРПОУ або видалити зайві символи.
Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказати ім’я серверу та порт, що вказані у налаштуваннях служби FlyDoc. Натиснути «Перевірити зв’язок». При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби
Рішення: Перевірку можливо зробити за допомогою ПП FREDO.
1. Для цього необхідно перейти в розділ «Довідники» – «Контрагенти»;
2. Натиснути «Створити контрагента» , внести код ЄДРПОУ та натиснути кнопку «Завантаження сертифікату». Якщо на сервері ПТАХ присутні сертифікати контрагента, вони будуть завантажені. В іншому ж випадку з’явиться інформаційне вікно «Актуальні сертифікати відсутні на сервері АЦСК».
1. Для цього необхідно перейти в розділ «Довідники» – «Контрагенти»;
2. Натиснути «Створити контрагента» , внести код ЄДРПОУ та натиснути кнопку «Завантаження сертифікату». Якщо на сервері ПТАХ присутні сертифікати контрагента, вони будуть завантажені. В іншому ж випадку з’явиться інформаційне вікно «Актуальні сертифікати відсутні на сервері АЦСК».
Рішення: Відкрити картку контрагента в BAS, видалити зайві пробіли у реквізиті Код за ЄДРПОУ та зберегти зміни. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
Рішення: У картці організації у обліковій системі BAS вказати податкову інспекцію. Важливо! Інформація про податкові інспекції у довіднику повинна мати ієрархічну структуру: група з кодом регіону у якій повинні розміщуватися контролюючі органи з кодом адміністративного району.
Рішення: Необхідно зайти в «Налаштування» – «Види електронних документів», знайти відповідний тип електронного документа, натиснути на ньому двічі та налаштувати комплект підписів.
Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказані ім’я серверу та порт. Таке ж ім’я (IP-адреса) та порт повинно бути прописано і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Якщо дані відрізніються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) та у вікні «Налаштування доступу до EDI- провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок».
При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби.
Якщо виникає помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https://localhost:9080/svc/getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.
Рішення: Необхідно налаштувати підписи по виду електронного документу. Для цього перейти у налаштування по організації, перейти на вкладку «Види електронних документів», обрати необхідний документ та на вкладці «підписи» додати підписантів у список.
Рішення:
1. Якщо у модуль не були завантажені сертифікати для роботи, їх необхідно завантажити. Для цього необхідно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», обрати пункт «Завантажити сертифікати з Інтернету» або «Завантажити сертифікати з файлу». Після виконаних дій потрібно повторити спробу підписання документа.
2. Якщо сертифікати завантажені, але помилка виводиться, додатково необхідно перевірити налаштування по сертифікатам. Для цього потрібно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», та переглянути інформацію в полі «Роль». Якщо в полі вказано «Невизначено», необхідно встановити відповідні ролі для сертифікату. Для цього двічі натискаємо на сертифікат та у відкритому вікні встановлюємо відповідну роль для кожного підпису у полі «Роль».
1. Якщо у модуль не були завантажені сертифікати для роботи, їх необхідно завантажити. Для цього необхідно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», обрати пункт «Завантажити сертифікати з Інтернету» або «Завантажити сертифікати з файлу». Після виконаних дій потрібно повторити спробу підписання документа.
2. Якщо сертифікати завантажені, але помилка виводиться, додатково необхідно перевірити налаштування по сертифікатам. Для цього потрібно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», та переглянути інформацію в полі «Роль». Якщо в полі вказано «Невизначено», необхідно встановити відповідні ролі для сертифікату. Для цього двічі натискаємо на сертифікат та у відкритому вікні встановлюємо відповідну роль для кожного підпису у полі «Роль».
Рішення:
1. Необхідно перевірити правильність вказання ІНН відповідальної особи у обліковій системі BAS. За необхідності вказати коректну інформацію.
2. У обліковому документі перевірити хто вказаний у полі «Хто виписав ПН», вказати відповідальну особу, сертифікатами якої підписується документ.
3. Підписати документ сертифікатами відповідальної особи, яка вказана у полі «Хто виписав ПН».
1. Необхідно перевірити правильність вказання ІНН відповідальної особи у обліковій системі BAS. За необхідності вказати коректну інформацію.
2. У обліковому документі перевірити хто вказаний у полі «Хто виписав ПН», вказати відповідальну особу, сертифікатами якої підписується документ.
3. Підписати документ сертифікатами відповідальної особи, яка вказана у полі «Хто виписав ПН».
Рішення: Для того, щоб створювати облікові документи на підставі вхідних, які є не типовими, додатково потрібно розробити Схеми завантаження.
Для настройки «Монітор регламентних завдання» необхідно вказати користувача, під яким будуть запущені завдання.
Перейти в обліковій системі в меню «Сервіс» – «Налаштування програми» (Налаштування параметрів обліку) – «Обмін даними». В поле «Користувач для регламентних завдань» вказати користувача, від імені якого працюватимуть завдання, і натиснути кнопку «ОК». Виконати повторний вхід в облікову систему під налаштованим користувачем.
Рішення:
1. Відкрити картку контрагента в BAS, вказати Код за ЄДРПОУ у реквізиті «Код за ЄДРПОУ» та зберегти зміни
2. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
1. Відкрити картку контрагента в BAS, вказати Код за ЄДРПОУ у реквізиті «Код за ЄДРПОУ» та зберегти зміни
2. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
Рішення: Необхідно перевірити наявність секретних ключів у каталозі (формат ключа .dat або .ZS2). У разі відсутності файлів у обраному каталозі, потрібно перемістити їх у каталог, або обрати інший, у якому вони наявні.
Рішення: Для роботи з документами ДПС необхідно вказати пошту. Для цього потрібно перейти у «Організації EDI» та заповнити поле «Адреса електронної пошти»
Увага! Адреса електронної пошти має відрізнятися від адреси вказаної у інших програмних продуктах (M.E.Doc, FREDO, СОТА).
Увага! Адреса електронної пошти має відрізнятися від адреси вказаної у інших програмних продуктах (M.E.Doc, FREDO, СОТА).