M.E.Doc Електронний документообіг
Електронний документообіг за лічені секунди
Модуль «ЕДО» призначений для обміну документами з контрагентами в електронному вигляді (понад 10 первинних документів в місяць). Такими як: рахунки, акти, договори.
«ЕДО» був створений спеціально, щоб економити Ваш час і максимально спростити документообіг на Вашому підприємстві.
Серед можливостей «ЕДО»:
Формування
власних шаблонів
документів
Підписання та відправка
з КЕП і захищеними
носіями інформації
Автоматична
обробка
документів
Експрес-сповіщення
про отримання
документів
Архівування
та резервне копіювання
е-документів
Інтеграція
з будь-якими
обліковими системами
Переваги електронного документообігу з модулем «ЕДО»:
- впевненість в автентичності документа – підтверджена законодавством України;
- контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
- економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
- підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
- простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
- надійність, підтверджена досвідом обміну електронними документами провідними компаніями в усьому світі;
- соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.
Обмін електронними документами регулюється низком законодавчих актів:
- Закон України «Про електронні довірчі послуги».
- Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг».
- Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
- Закон України «Про Електрон комерцію».
- Закон України «Про електронний цифровий підпис».
- Податковий кодекс України.