Налаштування BAS
Діяльність усіх співробітників компанія СОФТКОМ спрямована на всебічну допомогу клієнтам, які тільки вирішують придбати програми BAS або вже є їх користувачами. Наші сертифіковані фахівці допоможуть не тільки, коли Вам буде потрібне початкове налаштування BAS після покупки програми, але і забезпечать якісне обслуговування і надійний супровід BAS у подальшому.
Ми завжди готові надати допомогу, як за телефоном, так і безпосередньо на Вашому робочому місці.
Зверніть увагу! Налаштування BAS та подальше обслуговування програми здійснюються за наявності чинного договору супроводу.
СУПРОВІД І НАЛАШТУВАННЯ BAS.
РОБОТИ ФАХІВЦЯ, ЩО ВХОДЯТЬ В ТАРИФИ із супроводу:
Обсяг і перелік робіт (щомісячний пакет) | ПРОФ | ОПТИМА | ПРЕМІУМ |
Сумарна щомісячна кількість годин робіт фахівця із супроводу в складі тарифу | до 3 години | до 6 годин | до 12 годин |
Кількість виїздів до офісу замовника | не більше 1 | не більше 2 | без обмежень |
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через TeamViewer, AmmyyAdmin) | не більше 2 | без обмежень | без обмежень |
Технічні роботи з супроводу: | |||
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи BAS |
|
|
|
Встановлення типових оновлень: |
|
|
|
конфігурації та регламентованої звітності (для недоопрацьованих / не змінених) |
1 ІБ 1 реліз |
3 ІБ 1 реліз |
більше 3 ІБ до 3 релізів |
Платформи «BAS» | 1р.м | 5р.м |
без обмежень |
FREDO Звіт |
1р.м | 1р.м |
без обмежень |
Регламентні роботи з підтримки коректності функціонала ПП BAS (тестування баз даних та виправлення помилок) |
на щоквартальній основі |
щомісячно | оперативно |
Установлення / переустановлення FREDO Звіт |
|
|
|
Установлення / переустановлення ПП BAS |
|
|
|
Налаштування автоматичного архівування баз даних |
|
|
|
Налаштування обміну з Клієнт Банк (якщо обробка AБT: обмін даними BAS з «Клієнт Банк системами») |
для 1 МФО |
для 2 МФО |
для 2 МФО |
Методологія ведення обліку в BAS: | |||
Навчання роботі з програмами BAS |
|
|
|
Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП BAS |
|
|
|
Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП BAS |
|
|
|
Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача |
|
|
|
Допомога із закриттям періоду |
|
|
Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП BAS: | |||
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій |
|
|
|
Налаштування додаткових друкованих форм, звітів |
|
|
|
Налагодження та розподілів прав співробітників до різних ділянок (Інформація в базі даних) програми BAS |
|
|
|
Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації (документи, розрахунків, алгоритмів і т.п.) |
|
|
|
Телефонуйте! Наш менеджер надасть більш детальну
інформацію з налаштування та супроводу BAS:
інформацію з налаштування та супроводу BAS: