(1)
Налаштування BAS

Налаштування BAS

Діяльність усіх співробітників компанія СОФТКОМ спрямована на всебічну допомогу клієнтам, які тільки вирішують придбати програми BAS або вже є їх користувачами. Наші сертифіковані фахівці допоможуть не тільки, коли Вам буде потрібне початкове налаштування BAS після покупки програми, але і забезпечать якісне обслуговування і надійний супровід BAS у подальшому.

Ми завжди готові надати допомогу, як за телефоном, так і безпосередньо на Вашому робочому місці.


Зверніть увагу! Налаштування BAS та подальше обслуговування програми здійснюються за наявності чинного договору супроводу.



СУПРОВІД І НАЛАШТУВАННЯ BAS.
РОБОТИ ФАХІВЦЯ, ЩО ВХОДЯТЬ В ТАРИФИ із супроводу:

Обсяг і перелік робіт (щомісячний пакет) ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Сумарна щомісячна кількість годин робіт фахівця із супроводу в складі тарифу до 3 години до 6 годин до 12 годин
Кількість виїздів до офісу замовника не більше 1 не більше 2 без обмежень
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через TeamViewer, AmmyyAdmin) не більше 2 без обмежень без обмежень
Технічні роботи з супроводу:
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи BAS 


Встановлення типових оновлень:


конфігурації та регламентованої звітності (для недоопрацьованих / не змінених) 1 ІБ
1 реліз
3 ІБ
1 реліз
більше 3 ІБ
до 3 релізів
Платформи «BAS» 1р.м 5р.м без
обмежень
FREDO Звіт
1р.м 1р.м без
обмежень
Регламентні роботи з підтримки коректності функціонала ПП BAS 
(тестування баз даних та виправлення помилок)
на щоквартальній
основі
щомісячно оперативно
Установлення / переустановлення FREDO Звіт


Установлення / переустановлення ПП BAS


Налаштування автоматичного архівування баз даних


Налаштування обміну з Клієнт Банк
(якщо обробка AБT: обмін даними BAS з «Клієнт Банк системами»)
для 
1 МФО
для
2 МФО
для
2 МФО
Методологія ведення обліку в BAS:
Навчання роботі з програмами BAS


Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП BAS


Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП BAS


Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача


Допомога із закриттям періоду  

Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП BAS:
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій


Налаштування додаткових друкованих форм, звітів


Налагодження та розподілів прав співробітників до різних ділянок
(Інформація в базі даних) програми BAS



Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації
(документи, розрахунків, алгоритмів і т.п.)





Телефонуйте! Наш менеджер надасть більш детальну
інформацію з налаштування та
супроводу BAS:

(044) 50-141-50


ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК