(0)
Лінія підтримки BAS

Лінія підтримки BAS

Лінія підтримки BAS

Рівень кваліфікації наших консультантів дозволяє вирішити будь-які Ваші завдання щодо роботи з програмами BAS та веденню обліку в системі «BAS». Процес взаємодії Ваших співробітників з нами проходить так, ніби наш консультант знаходиться в сусідньому з Вами кабінеті!

питань клієнтів
вирішуються протягом 7-и хвилин
клієнтів
додзвонюються на лінію консультації з 1-го разу
Обсяг наданих консультацій варіюється відповідно до обраного Вами тарифу на супровід.

ПРОФ
ОПТИМА ПРЕМІУМ
Обсяг консультацій
Виділена лінія підтримки «СОФТКОМ груп» за телефоном або електронною поштою без обмежень
 з 9 до 18
24/7*
24/7*
Консультації з віддаленим підключенням


Напрямок консультацій
Поради щодо роботи з типовими продуктами програмного забезпечення BAS


Консультації з ведення обліку в типових конфігураціях BAS


Реєстрація / перереєстрація / відновлення реєстрації на офіційних ресурсах (its.1c.ua)


Анонс щомісячного випуску оновлень інформаційної системи BAS (e-mail оповіщення)


Консультування за новим функціоналом після оновлення


Вибірка матеріалів, статей (ІТС) за запитом користувача


Консультування щодо роботи FREDO Звіт  консультації
забезпечує розробник


Консультування щодо спільної роботи BAS та M.E.Doc

*Після 18:00 до 9:00 наст. роб. дня, вихідні та святкові дні консультації здійснюються без віддаленого підключення в телефонному режимі.

Зверніть увагу! Для зручності спільної роботи і економії часу ми розробили правила звернення на Лінію Підтримки компанії СОФТКОМ.


При зверненні в телефонному режимі або електронним повідомленням слід вказати:

1. Назву компанії

2. Контактну особу

3. Контактний телефон

4. Реєстраційний номер використовуваної програми

5. Використовувану конфігурацію BAS 

6. Коротку суть питання.



Звертайтеся:

 (044) 50-141-51  



Замовити дзвінок лінії підтримки