M.E.Doc Зарплата
«M.E.Doc Зарплата» — це модуль, що автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також усі процеси обліку та управління персоналом.
Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них
вести розрахункові листи співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних)
розраховувати нарахування до фондів, як в цілому на підприємстві, так і окремо за кожним співробітником
формувати документи для переказів
виплат співробітникам і аліментів у банки
на особисті рахунки
зберігати розрахункові листи за
поточний рік і всі минулі періоди
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
- розраховує заробітну плату згідно чинного законодавства (в розрізі за окремими підрозділами і за підприємством у цілому);
- перераховує заробітну плату кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
- перераховує суми утримань і відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України;
- заповнювати розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
- заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.