(0)
Комплект документів для договору про спільну діяльність

Комплект документів для договору про спільну діяльність

Шановні клієнти!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком необхідних документів,
щоб уникнути помилок і необхідності кілька разів відвідувати центр сертифікації
через неправильно оформлений комплект документів!


Установлення Договору про спільну діяльність здійснюється за оригіналом або нотаріально завіреною копією Договору про спільну діяльність. Установлення представника Договору про спільну діяльність здійснюється за паспортом громадянина України або іншими документами, які його замінюють.

За сертифікатами ЕЦП для Договору про спільну діяльність (далі – ДСД) у СОФТКОМ звертається керівник сторони за Договором, який представляє ДСД перед третіми сторонами або його уповноважений представник за дорученням.


Для отримання сертифікатів потрібно мати при собі:
1. Паспорт громадянина України (тільки оригінал) або інший документ, який його замінює (для встановлення особи);
2. Оригінал Договору про спільну діяльність або його нотаріально засвідчену копію;
3. Заповнений, підписаний керівником і скріплений печаткою Договір про надання послуг ЕЦП – у двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (у паперовому вигляді) – в одному примірнику;
4. Копію довідки про взяття на облік платника податків (форма 4-ОПП), засвідчену:
  • або підписом адвоката і його печаткою (лише якщо у адвоката є печатка);
  • або нотаріусом;
  • або його оригінал та звичайна копія (після ознайомлення з оригіналом (або нотаріально засвідченою копією) адміністратор реєстрації засвідчує цю копію з обох сторін своїм підписом і скріплює печаткою ТОВ «ЦСК»Україна»);;
5. Копію виписки з ЄДР або копію витягу з ЄДР, або копію свідоцтва про державну реєстрацію, сторони за Договором, що представляє ДСД перед третіми сторонами (звернулася до АЦСК за сертифікатами), засвідчену:
  • або підписом керівника та його печаткою (копія завіряється з обох сторін);
  • або нотаріусом;
  • або його оригінал та звичайна копія (після ознайомлення з оригіналом (або нотаріально засвідченою копією) адміністратор реєстрації засвідчує цю копію з обох сторін своїм підписом і скріплює печаткою ТОВ «ЦСК»Україна»);;
6. Копії документів про призначення на посаду кожного з підписувачів (довіреність або інший документ, передбачений Договором про спільну діяльність) (обов'язково засвідчувати кожну сторінку копії, на якій є текст), засвідчені:
  • або підписом керівника і печаткою;
  • або нотаріусом;
7. Копії паспортів громадян України (1-6 сторінки) або інших документів, які їх замінюють, кожного з підписантів (приймаються тільки якісні фото: чіткі фото і читабельний текст), засвідчені:
  • або підписами їх власників,
  • або нотаріусом;
8. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожного з підписантів (приймаються тільки якісні фото: чіткі читабельні, без виправлень), засвідчені:
  • або підписами їх власників,
  • або нотаріусом;
9. Лист про скорочене найменування (завантажити);;
10. Заявки на формування посилених сертифікатів ЕЦП кожної особи, на підпис якої купується сертифікат, що були сформовані в системі «M.E.Doc»у форматі .РСК на магнітному носії та в паперовому вигляді, заповнені, перевірені і підписані відповідними підписантами:
  • заявку на печатку підписує керівник відокремленого підрозділу та скріплює печаткою окремого підрозділу юридичної особи (якщо формується печатка, «мокрий» відбиток якої відсутній на наданих у ТОВ «ЦСК»Україна» документах);
  • заявку на сертифікат шифрування підписує керівник;
  • заявку на підпис керівника підписує керівник;
  • заявку на підпис головного бухгалтера підписує головний бухгалтер;
11. Довіреність і паспорт представника (для встановлення особи та повноважень представника), якщо за сертифікатами звертається не керівник (за умови надання повного і відповідно завіреного комплекту документів).

* Довіреність повинна бути підписана керівником та скріплена печаткою;
12. Акт наданих послуг, підписаний керівником і скріплений печаткою.
ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото і читабельний текст).

Укласти договір (поставити свій підпис і печатку ДСД або юридичної особи, яка представляє ДСД, на договорах про надання послуг ЕЦП або Картці приєднання до електронного договору), свідчити сертифікати і т. п. може представник за дорученням (з правом підпису), яке розміщене на сайті СОФТКОМ.

Зверніть увагу, представник за дорученням (з правом підпису), яке розміщене на сайті СОФТКОМ, свідчить:
  • від імені заявника – ДСД (юридичної особи, являє ДСД) – копії всіх документів, крім паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів, власноручним підписом і печаткою ДСД (юридичної особи, представляє ДСД);
  • від імені підписантів (керівника, головного бухгалтера) – копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів, власноручним підписом.