Комплект документів для юридичних осіб
Шановні клієнти!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком необхідних документів,
щоб уникнути помилок і необхідності кілька разів відвідувати центр сертифікації
через неправильно оформлений комплект документів!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком необхідних документів,
щоб уникнути помилок і необхідності кілька разів відвідувати центр сертифікації
через неправильно оформлений комплект документів!
За сертифікатами ЕЦП для юридичної особи в СОФТКОМ звертається керівник або його представник із довіреністю.
Особа, яка оформляє сертифікати ЕЦП для юридичної особи, обов'язково повинна мати при собі: |
|
1. |
Паспорт громадянина України (тільки оригінал) або інший документ, який його замінює:
|
2. | Оригінал (або нотаріально завірену копію) Статуту юридичної особи або Положення; |
ВАЖЛИВО! Копії усіх нижчеперелічених документів засвідчуються підписом та печаткою організації на кожній сторінці. Підпис має відповідати наприклад підпису в паспорті. (Дивіться приклад завірення документів)
Документи, необхідні для отримання сертифікатів (залишаються в центрі сертифікації): |
|
3. | . Договір про надання послуг ЕЦП – у двох примірниках або Картка приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (в паперовому вигляді) – в одному примірнику; |
4. |
Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію:
|
5. |
Копії документів про призначення на посаду будь-якої людини, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника)::
|
Зверніть увагу! Копії паспортів та ідентифікаційних кодів засвідчує тільки їх власник. Підпис має відповідати підпису в паспорті. (Дивіться приклад засвідчення документів) | |
6. |
Копії паспортів громадян України (1-6 сторінки) кожної особи, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника); |
7. | Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожної особи, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника); |
8. | Заявки на формування посилених сертифікатів ЕЦП кожної особи, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника), які були сформовані в системі «M.E.Doc». Заявки необхідно надати і в електронному (у форматі .РСК на магнітному носії), і в паперовому вигляді. Керівник підписує заявку на свій підпис і заявку на печатку, головний бухгалтер підписує заявку на свій підпис і т.п.; |
9. | Довіреність – у разі, коли за сертифікатами звертається не керівник організації; |
10. | Акт наданих послуг, який підтверджує оплату за сертифікати; |
11. | Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (якщо юридична особа є платником ПДВ); |
ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото і читабельний текст). |