Кейс перенесення в хмару для рітейл-мережі
Клієнт
Рітейл-мережа з продажу м’яса та м’ясних продуктів, яка складається з трьох магазинів в м. Києві.
Потреба
Клієнт потребував надійного та зручного віртуального сховища для облікової системи BAS, яке б дозволяло співробітникам магазинів (касирам, адміністраторам, комірникам) та керівництву спільно працювати в програмі та в режимі реального часу бачити продажі, залишки товарів на складі тощо. Другою важливою задачею було налаштування інтеграції BAS з торговим обладнанням: вагами, сканерами штрих-кодів, принтерами чеків та наліпок, еквайринг терміналами. Щоб під час продажів вся інформація відображалася безпосередньо в програмі для обліку.
Вибір підрядника
З 2022 року замовник співпрацює з компанією СОФТКОМ. Саме у нас купував і обслуговує свою програму BAS Комплексне управління підприємством. Клієнт задоволений співпрацею, тому щойно виникла нова потреба, він звернувся до персонального менеджера, який, в свою чергу, залучив до роботи спеціалістів напрямку Автоматизації бізнесу – консультантів та програмістів BAS, а також інженерів напрямку ІТ.
В результаті перед спеціалістами СОФТКОМ були поставлені такі задачі:
- підбір та налаштування хмарного серверу для облікової програми BAS;
- налаштування регулярного резервного копіювання даних;
- налаштування інтеграції торгового обладнання з BAS;
- оперативна подальша технічна підтримка магазинів.
Реалізація проєкту
Виконання проєкту можна розділити на 3 основних етапи:
Підбір оптимального хмарного провайдера.
З міркувань безпеки ІТ-спеціалісти СОФТКОМ запропонували клієнту декілька варіантів хмарних провайдерів з надійними Дата-центрами в Європі. Попередньо протестувавши кожний варіант, вибір зупинився на хмарі, розміщеній в Польщі.
Налаштування хмарного серверу, перенесення даних та підключення облікових записів користувачів.
ІТ-спеціалістами СОФТКОМ були проведені такі роботи:
- створено й налаштовано ІТ-інфраструктуру в хмарі;
- налаштовано мережевий екран з відповідними політиками та правилами безпеки;
- проведено налаштування клієнтського серверу з всіма необхідними бізнес-додатками;
- ліцензовано систему управління базами даних (СУБД) SQL та проведено підключення до неї;
- створено необхідну кількість облікових записів для користувачів з відповідними правами доступу;
- налаштовано автоматичні плани обслуговування серверів та СУБД, резервні копіювання даних.
Для забезпечення постійної технічної підтримки всіх магазинів клієнт без вагань обрав Абонентське обслуговування (АО) ІТ-інфраструктури від СОФТКОМ. Для замовника АО було очевидним рішенням з точки зору ціни-якості. Вартість Абонентського обслуговування в СОФТКОМ нижча за вартість разових робіт і за умови високої кваліфікації співробітників є нижчою ринкової. Як результат, на технічну підтримку мережі магазинів від СОФТКОМ був призначений персональний сервіс-інженер, який оперативно вирішує всі ІТ-питання.
Налаштування торгового обладнання та його інтеграції з BAS.
Даний етап реалізовувався спеціалістами напрямку Автоматизації бізнесу. Ними були виконані наступні роботи:
- підключення торгового обладнання: вагів, сканерів штрих-кодів, принтерів чеків та наліпок, еквайринг терміналів;
- налаштування інтеграції обладнання з BAS;
- налаштування ПРРО та робочих місць касирів;
- навчання користувачів.
Окремо зазначимо, що всі роботи ІТ-фахівців та спеціалістів з BAS спочатку були проведені для одного магазину, а після успішного тестування були повторені для двох інших.
Зручна робота в хмарі для 3-х магазинів
Інтеграція BAS з торговим обладнанням та ПРРО
Важливі аспекти проєкту
ІТ-задачі було виконано протягом 6 днів:
- аналіз потреб клієнта – 2 дні;
- налаштування хмарного серверу – 2 дні;
- створення облікових записів користувачів та політик доступу – 1 день;
- налаштування приватних мереж – 1 день.
Кількість задіяних ІТ-фахівців СОФТКОМ – 2.
Вартість ІТ частини проєкту склала:
- 10 000 грн – налаштування хмари;
- 284$ на місяць – оренда хмарного серверу.
Зазначимо, що роботи фахівців BAS із налаштування та інтеграції торгового обладнання оплачувалися погодинно в рамках домовленостей. В подальшому клієнт оформив супровід своєї BAS КУП в СОФТКОМі та продовжив замовляти роботи з доопрацювання програми. В рамках супроводу були створені спеціальні звіти та обробки для спрощення роботи та аналізу діяльності магазинів.
Результат проєкту
Завдяки реалізованому проєкту клієнт отримав:
- надійне та безпечне сховище для BAS КУП;
- швидкий та зручний доступ 24/7 до бази даних для всіх користувачів з відповідними правами доступу;
- гнучке та швидке масштабування ресурсів (користувачів та магазинів), якщо з часом потреби зростуть/скоротяться;
- зручну інтеграцію всього торгового обладнання з BAS КУП;
- налагоджений процес створення та зберігання резервних копій з можливістю швидкого відновлення необхідних файлів;
- якісну та надійну технічну підтримку від СОФТКОМ.