(1)
Кейс перенесення в хмару для рітейл-мережі

Кейс перенесення в хмару для рітейл-мережі

dan-farm

Клієнт

Рітейл-мережа з продажу м’яса та м’ясних продуктів, яка складається з трьох магазинів в м. Києві.


Потреба

Клієнт потребував надійного та зручного віртуального сховища для облікової системи BAS, яке б дозволяло співробітникам магазинів (касирам, адміністраторам, комірникам) та керівництву спільно працювати в програмі та в режимі реального часу бачити продажі, залишки товарів на складі тощо. Другою важливою задачею було налаштування інтеграції BAS з торговим обладнанням: вагами, сканерами штрих-кодів, принтерами чеків та наліпок, еквайринг терміналами. Щоб під час продажів вся інформація відображалася безпосередньо в програмі для обліку.


Вибір підрядника

З 2022 року замовник співпрацює з компанією СОФТКОМ. Саме у нас купував і обслуговує свою програму BAS Комплексне управління підприємством. Клієнт задоволений співпрацею, тому щойно виникла нова потреба, він звернувся до персонального менеджера, який, в свою чергу, залучив до роботи спеціалістів напрямку Автоматизації бізнесу – консультантів та програмістів BAS, а також інженерів напрямку ІТ.

В результаті перед спеціалістами СОФТКОМ були поставлені такі задачі:

  • підбір та налаштування хмарного серверу для облікової програми BAS;
  • налаштування регулярного резервного копіювання даних;
  • налаштування інтеграції торгового обладнання з BAS;
  • оперативна подальша технічна підтримка магазинів.

Реалізація проєкту

Виконання проєкту можна розділити на 3 основних етапи:

icon

Підбір оптимального хмарного провайдера.

З міркувань безпеки ІТ-спеціалісти СОФТКОМ запропонували клієнту декілька варіантів хмарних провайдерів з надійними Дата-центрами в Європі. Попередньо протестувавши кожний варіант, вибір зупинився на хмарі, розміщеній в Польщі.

icon

Налаштування хмарного серверу, перенесення даних та підключення облікових записів користувачів.

ІТ-спеціалістами СОФТКОМ були проведені такі роботи:

  • створено й налаштовано ІТ-інфраструктуру в хмарі;
  • налаштовано мережевий екран з відповідними політиками та правилами безпеки;
  • проведено налаштування клієнтського серверу з всіма необхідними бізнес-додатками;
  • ліцензовано систему управління базами даних (СУБД) SQL та проведено підключення до неї;
  • створено необхідну кількість облікових записів для користувачів з відповідними правами доступу;
  • налаштовано автоматичні плани обслуговування серверів та СУБД, резервні копіювання даних.

Для забезпечення постійної технічної підтримки всіх магазинів клієнт без вагань обрав Абонентське обслуговування (АО) ІТ-інфраструктури від СОФТКОМ. Для замовника АО було очевидним рішенням з точки зору ціни-якості. Вартість Абонентського обслуговування в СОФТКОМ нижча за вартість разових робіт і за умови високої кваліфікації співробітників є нижчою ринкової. Як результат, на технічну підтримку мережі магазинів від СОФТКОМ був призначений персональний сервіс-інженер, який оперативно вирішує всі ІТ-питання.

icon

Налаштування торгового обладнання та його інтеграції з BAS.

Даний етап реалізовувався спеціалістами напрямку Автоматизації бізнесу. Ними були виконані наступні роботи:

  • підключення торгового обладнання: вагів, сканерів штрих-кодів, принтерів чеків та наліпок, еквайринг терміналів;
  • налаштування інтеграції обладнання з BAS;
  • налаштування ПРРО та робочих місць касирів;
  • навчання користувачів.

Окремо зазначимо, що всі роботи ІТ-фахівців та спеціалістів з BAS спочатку були проведені для одного магазину, а після успішного тестування були повторені для двох інших.

Зручна робота в хмарі для 3-х магазинів

Інтеграція BAS з торговим обладнанням та ПРРО



Важливі аспекти проєкту

ІТ-задачі було виконано протягом 6 днів:

  • аналіз потреб клієнта – 2 дні;
  • налаштування хмарного серверу – 2 дні;
  • створення облікових записів користувачів та політик доступу – 1 день;
  • налаштування приватних мереж – 1 день.

Кількість задіяних ІТ-фахівців СОФТКОМ – 2.

Вартість ІТ частини проєкту склала:

  • 10 000 грн – налаштування хмари;
  • 284$ на місяць – оренда хмарного серверу.

Зазначимо, що роботи фахівців BAS із налаштування та інтеграції торгового обладнання оплачувалися погодинно в рамках домовленостей. В подальшому клієнт оформив супровід своєї BAS КУП в СОФТКОМі та продовжив замовляти роботи з доопрацювання програми. В рамках супроводу були створені спеціальні звіти та обробки для спрощення роботи та аналізу діяльності магазинів.


Результат проєкту

Завдяки реалізованому проєкту клієнт отримав:

  • надійне та безпечне сховище для BAS КУП;
  • швидкий та зручний доступ 24/7 до бази даних для всіх користувачів з відповідними правами доступу;
  • гнучке та швидке масштабування ресурсів (користувачів та магазинів), якщо з часом потреби зростуть/скоротяться;
  • зручну інтеграцію всього торгового обладнання з BAS КУП;
  • налагоджений процес створення та зберігання резервних копій з можливістю швидкого відновлення необхідних файлів;
  • якісну та надійну технічну підтримку від СОФТКОМ.