Кейс міграції пошти до Microsoft 365 (для агрокомпанії)
Клієнт
Агрофірма, яка з 2001 року займається вирощуванням свиней та сільськогосподарських культур для виробництва кормів.
Потреба
Із розвитком бізнесу у клієнта виникли потреба в підвищенні зручності роботи співробітників з поштою та спільними даними.
Вибір підрядника
Співпраця клієнта з компанією СОФТКОМ розпочалася ще в 2011 році із запиту допомогти у вирішенні питання повільної роботи комп’ютерів та робочого серверу. Допомога була надана. Замовник був задоволений швидкістю та якістю послуг, тому співпраця продовжилася. З часом від разових звернень агрофірма перейшла на постійне абонентське обслуговування з ІТ, тим самим довірив свою ІТ-інфраструктуру фахівцям СОФТКОМ. Відповідно коли у клієнта виник новий запит, він одразу звернувся до свого персонального менеджера.
Як результат, перед ІТ-спеціалістами СОФТКОМ були поставлені такі задачі:
- організувати міграцію всієї пошти з GSuite до Microsoft 365;
- перенести дані з Google Disk до OneDrive.
Реалізація
Виконання проекту можна розділити на 2 основних етапи:
Підбір рішення.
Для реалізації проекту було затверджено впровадження Microsoft 365 у зв’язку з позитивним досвідом його використання клієнтом та за співвідношенням «ціна-якість».
Впровадження проекту.
Спеціалістами СОФТКОМ були проведені такі роботи:
- аналіз загального розміру поштових скриньок;
- підбір оптимальних ліцензій;
- підготовка GSuite до міграції (налаштування автентифікацій, доступів);
- створена синхронізація з Active Directory (налаштовано єдиний вхід, DNS записи для міграції);
- налаштовано Google for Business;
- створено поштові скриньки для користувачів відповідно до політик, що були в різних поштових доменах;
- створено загальні скриньки для співробітників;
- налаштовано домени, проведено пілотний запуск міграції;
- міграція та налаштування пошти, підключення поштових скриньок всім користувачам;
- перенесення даних з Google Disk до OneDrive.
65+ поштових скриньок створено та налаштовано
Понад 2,5 ТБ даних перенесено
Важливі аспекти та вартість
Протягом проекту ІТ-фахівці СОФТКОМ стикнулися з великими обсягами даних деяких поштових скриньок (понад 90 ГБ кожна), проте всі роботи були успішно завершені. Майже всі скриньки було перенесено протягом вихідних, щоб міграція не вплинула на звичну роботу співробітників замовника.
Кількість задіяних фахівців СОФТКОМ – 2.
Тривалість проекту – 10 днів (аналіз поточного серверу – 2 дні, створення користувачів та доступів – 1 день, налаштування доменів – 1 день, підготовка Active Directory – 2 дні, міграція пошти – 3 дні, підключення користувачам – 1 день).
Проект коштував клієнту:
- 12$ за ліцензію Microsoft 365 для кожного користувача;
- 400 грн за налаштування та міграцію кожної поштової скриньки до Microsoft 365.
Результат проекту
Завдяки проекту клієнт отримав:
- зручну та надійну роботу в єдиному середовищі Microsoft;
- легкість масштабування, якщо з’явиться потреба в збільшенні/зменшенні кількості користувачів;
- можливість продовжувати працювати в пошті з повністю збереженою історією листування;
- швидкий та безпечний обмін файлами між співробітниками;
- додаткові переваги використання Microsoft 365, а саме спільну роботу з документами, можливість проводити наради завдяки Microsoft Teams.
Потрібна допомога із підбором рішення та перенесенням у безпечне сховище ваших даних,
чи інша IT-підтримка?
Звертайтеся:
(044) 581-59-00
(067) 513-79-89