Впровадження - СУПЕРСТАРТ BAS Оренда та управління нерухомістю
Послуга впровадження «СУПЕРСТАРТ» - це унікальна послуга компанії СОФТКОМ, яка передбачає запуск в роботу BAS Оренда та управління нерухомістю.
Наші фахівці протягом 1-5 днів будуть виключно з вами: допоможуть з потрібними налаштуваннями в конфігурації,
консультуватимуть та відповідатимуть на питання.
СУПЕРСТАРТ– це успішний початок ефективної автоматизації!
Як відбувається СУПЕРСТАРТ для:
День 1-й. Допомога по внесенню необхідних даних
Наш досвідчений фахівець протягом дня:
- продемонструє можливості програми;
- визначить, які функції програми будуть використовуватися в залежності від специфіки Вашого обліку;
- налаштує підсистему, зареєструє користувачів для роботи з нею;
- продемонструє правильне відображення Ваших господарських операцій;
- навчить аналізу внесених даних.
День 2-й . Контроль відображення поточних операцій
Через 1-2 тижні ми:
- перевіримо правильність відображення внесених операцій співробітниками;
- виявимо і усунемо помилки в процесі роботи з програмою (якщо вони будуть);
- проконсультуємо по питанням, що виникли;
- продемонструємо як формувати і використовувати оперативні звіти на основі вже внесеної інформації за
період.
День 3-й . Закриття звітного періоду
Через 3-4 тижні наш фахівець:
- перевірить правильність ведення обліку і допоможе виправити помилки;
- допоможе закрити період;
- навчить аналізу даних.
День 1-й - Налаштування системи і консультування по функціоналу
Наш досвідчений спеціаліст:
- продемонструє можливості програми;
- проведе початкове налаштування та заповнення інформаційної бази (відомості про організацію,
відповідальних осіб, облікову політику; допоможе зареєструвати статутний фонд);
- зареєструє користувачів (до 3-х).
- нарахування та виплати ЗП;
- відображення валютних операцій;
- закриття періоду;
- відображення закупівлі (крім операцій по біологічним активам);
- відображення оптових продажів (крім операцій по біологічним активам);
- відображення роздрібних продажів;
- відображення складських операцій;
- відображення банківських і касових операцій, операцій з підзвітними особами;
- відображення введення в експлуатацію ОЗ, МНМА та МШП.
День 2-й - Консультування з обліку і відображення
операцій
Протягом дня наш спеціаліст:
- продемонструє можливості підсистеми Оренда та управління нерухомістю;
- налаштує підсистему, зареєструє користувачів для роботи з нею;
- продемонструє правильне відображення операцій з оренди;
- навчить аналізу внесення даних.
День 3-й - Контроль відображення поточних операцій
Через 1-2 тижні ми:
- перевіримо правильність відображення внесених операцій співробітниками;
- виявимо і усунемо помилки в процесі роботи з програмою (якщо вони будуть);
- проконсультуємо з питань, що виникли;
- продемонструємо як формувати і використовувати оперативні звіти на основі вже внесеної інформації за період.
День 4-й - Закриття звітного періоду
Через 3-4 тижні наш фахівець:
- перевірить правильність ведення обліку та допоможе виправити помилки;
- допоможе закрити період;
- навчить формуванню регламентованих звітів і аналізу даних;
- проконсультує щодо використання сервісів здачі звітності.
День 1-й - Налаштування системи і консультування по функціоналу
Наш досвідчений спеціаліст:
- продемонструє можливості програми;
- проведе початкове налаштування та заповнення інформаційної бази (відомості про організацію,
відповідальних осіб, облікову політику; допоможе зареєструвати статутний фонд);
- зареєструє користувачів (до 3-х).
- відображення закупівлі (крім операцій по біологічним активам);
- відображення оптових продажів (крім операцій по біологічним активам);
- відображення роздрібних продажів;
- відображення складських операцій;
- відображення банківських і касових операцій, операцій з підзвітними особами;
- відображення введення в експлуатацію ОЗ, МНМА та МШП.
День 2-й - Консультування з обліку і відображення
операцій
Протягом дня наш спеціаліст проконсультує співробітників компанії-замовника з питань:
- нарахування та виплати ЗП;
- відображення валютних операцій;
- закриття періоду;
- кадрового обліку та обліку відпусток;
- нарахування та виплати ЗП в регламентованому обліку;
- відображення відпусток, лікарняних та відрядних;
- використання типових звітів по кадрам і заробітній платі.
А також зареєструє прийом на роботу співробітників (до 3-х) і проведе їм нарахування заробітної плати.
День 3 - Супровід початку обліку
Наш кваліфікований фахівець:
- продемонструє можливості підсистеми Оренда та управління нерухомістю;
- налаштує підсистему, зареєструє користувачів для роботи з нею;
- продемонструє правильне відображення операцій з оренди;
- навчить аналізу внесення даних.
День 4 - Контроль відображення поточних операцій
Через 1-2 тижні ми:
- перевіримо правильність відображення внесених операцій співробітниками;
- виявимо і усунемо помилки в процесі роботи з програмою (якщо вони будуть);
- проконсультуємо з питань, що виникли;
- продемонструємо як формувати і використовувати оперативні звіти на основі вже внесеної інформації за період.
День 5 - Закриття звітного періоду
Через 3-4 тижні наш фахівець:
- перевірить правильність ведення обліку та допоможе виправити помилки;
- допоможе закрити період;.
- навчить формуванню регламентованих звітів і аналізу даних;
- проконсультує щодо використання сервісів здачі звітності.
*- Після реалізації першого етапу у Вас буде робоча налаштована програма, а також готові приклади внесених
документів, проте із попередньої системи залишки перенесені не будуть. Ви зможете самостійно перенести їх з
існуючого програмного продукту або, за необхідності звернутися до наших кваліфікованих фахівців для реалізації
даного завдання.
Важливо! Перший етап, який включає в себе «День 1», має бути реалізованим протягом місяця після придбання СУПЕРСТАРТу. Решта робіт мають бути проведені не пізніше 1 місяця після здійснення 1 етапу (День 1).
Вартість «СУПЕРСТАРТ lite»
- 9 600 грн – для BAS Оренда та управління нерухомістю
- 19 200 грн – для BAS Оренда та управління нерухомістю. ПРОФ
- 28 800 грн – для BAS Оренда та управління нерухомістю. КОРП
Послуга «СУПЕРСТАРТ lite», в залежності від конфігурації програми BAS Оренда та управління нерухомістю, включає:
- День 1 – для впровадження BAS Оренда та управління нерухомістю;
- День 1 + День 2 – для впровадження BAS Оренда та управління нерухомістю. ПРОФ;
- День 1 + День 2 + День 3 – для впровадження BAS Оренда та управління нерухомістю. КОРП.
«СУПЕРСТАРТ lite» не включає наступні етапи:
- контролю відображення поточних операцій;
- закриття звітного періоду.
Вартість впровадження «СУПЕРСТРАТ lite» в комплекті з супроводом
Тариф і тривалість супроводу |
BAS Оренда та управління нерухомістю |
BAS Оренда та управління нерухомістю. ПРОФ |
BAS Оренда та управління нерухомістю. КОРП |
|
ПРОФ (в т.ч. пільговий) |
12 місяців |
8 640 (-10%) |
17 280 (-10%) |
25 920 (-10%) |
6 місяців |
9 600 |
19 200 |
28 800 |
|
3 місяців |
9 600 |
19 200 |
28 800 |
|
ОПТИМА ПРЕМІУМ
СПЕЦІАЛЬНИЙ (в т.ч. пільговий) |
12 місяців |
6 720 (-30%) |
13 440 (-30%) |
20 160 (-30%) |
6 місяців |
7 680 (-20%) |
15 360 (-20%) |
23 040 (-20%) |
|
3 місяців |
7 680 (-20%) |
15 360 (-20%) |
23 040 (-20%) |
СУПЕРСТАРТ – безпомилковий запуск Вашого програмного продукту!