Завдяки проекту компанія отримала систему, яка:
- автоматизує існуючі бізнес процеси;
- оперативно обмінюється інформацію з маркетплейсами та сайтом;
- надає можливість швидко формувати достовірну управлінську звітність.
«Автосклад» – інтернет-магазин з оптової та роздрібної торгівлі автозапчастинами.
Для початку були проведені обстеження наявної у клієнта програми «Управління торговим підприємством». В результаті були виявлені помилки, які робили недоцільним доопрацювання даної програми, адже такі зміни порушили б коректну методологію обліку. Розглянувши різні варіанти, було прийнято рішення впровадити клієнту нову систему – BAS Комплексне управління підприємством.
автоматизовано закупки, склад, продажі, бухгалтерський облік та облік грошових коштів;
розроблено обмін з сайтом компанії, маркетплейсами Prom.ua та Rozetka;
підключено телефонію;
автоматизовано відправку СМС при зміні статусів замовлень;
налаштовано обмін з Новою Поштою;
налаштовано обмін з Бітрікс;
підключено торгівельне обладнання для роздрібного продажу.
За час проекту фахівці СОФТКОМ:
надали понад 200 консультацій (на Лінії підтримки);
виконали 28 задач технічного характеру;
реалізували понад 150 запитів на доопрацювання та консультування співробітників.
Завдяки проекту компанія отримала систему, яка:
Наразі клієнт знаходиться на супроводі в компанії СОФТКОМ, всім користувачам надається подальша підтримка (консультування, оновлення, доопрацювання відповідно до нових запитів).