BAS Малий бізнес
BAS Малий бізнес
"BAS Малий бізнес" – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу.
Опис
Функціональні можливості
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін. – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкованих форм.Усі дані – в єдиній інформаційній базі
У єдиній інформаційній базі:- база клієнтів
- банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар (скрін 1)
- розрахунки з контрагентами, персоналом
- облік матеріалів, товарів, продукції
- замовлення клієнтів, заказ-наряди
- планування та облік виконання робіт і надання послуг
- планування та облік виробничих операцій
- планування завантаження ресурсів підприємства
- торгові операції, у тому числі роздрібні продажі
- облік персоналу, розрахунок заробітної плати
- облік витрат і розрахунок собівартості
- майно, капітал
- доходи, витрати, прибутки і збитки
- регламентована звітність для ФОП
- фінансове планування (бюджетування) та ін.
Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію – в зручній для роботи та ухвалення рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку – для цих цілей зручно використати конфігурацію "BAS Бухгалтерія", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути переналаштована без великих витрат часу і грошей.
Маркетинг і продажі
"BAS Малий бізнес" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:
- реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства (скрін 2)
- реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа
- реєстрація видів знижок і націнок
- установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення
- зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін
- зберігання формату для виду цін номенклатури, що використовується при виведенні ціни в прайс-лист
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури
Для аналізу ефективності продажів формується план-фактний аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.
Підготовка продажів і робота з клієнтами в "BAS Малий бізнес" здійснюються операціями:
- реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів
- реєстрація договорів з покупцями
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів та їх контактної інформації
- реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо
- реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість)
- реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат)
- об'єднання замовлень покупців в проекти
- формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг
- забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво
- відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами
Роздрібні продажі
"BAS Малий бізнес" може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування необхідної звітності. Підтримується формування і друк етикеток та цінників.
Постачання і закупівлі
"BAS Малий бізнес" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб в товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкриті замовлення постачальникам і замовлення на виробництво.
Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням в замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.
Для забезпечення процесу купівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:
- реєстрація постачальників і контактної інформації (скрін 3)
- зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента
- зберігання виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації
- реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- формування графіків постачань
- розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам
- надходження за плату від контрагента
- придбання підзвітною особою
- прийом на реалізацію від комісіонера
- отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку
Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.
Запаси і склад
Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:- роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку
- облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів
- облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо)
- переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби)
- резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців)
- використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери)
- друк етикеток і цінників
Роботи, послуги, виробництво
"BAS Малий бізнес" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.Управління даними про склад і технологію виконаних робіт і виготовленої продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовлення-нарядами.
Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
Замовлення на виробництво, що реєструються, мають наступні особливості:
- можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців
- за замовленнями на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих
- у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців
Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах (скрін 4).
Для планування робіт співробітників служать дві функції:
- відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригадними
- завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів
Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт за нарядами і завданнями. Ця інформація може бути використана надалі для розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.
Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:
- облік фактичних витрат ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі
- розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску
- регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду
- звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт
Грошові кошти
Програма дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.Управління грошовими коштами включає:
- облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках
- оформлення первинних документів банку та каси
- розрахунки з підзвітними особами
- формування платіжного календаря
- інтеграція з системою "клієнт-банк"
Зарплата і персонал
"BAS Малий бізнес" підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Кадровий облік включає наступні функції:- оформлення прийому на роботу
- кадрове переміщення
- звільнення персоналу
- розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати"
- формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам
- облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як за днями, так і зведено за період
Майно
"BAS Малий бізнес" забезпечує ведення обліку майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації (скрін 5):- прийняття до обліку, зміна параметрів
- розрахунок амортизації
- продаж і списання
Фінанси
У програмі "BAS Малий бізнес" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.
Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.
Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.
За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:
- управлінський баланс
- звіт про прибутки і збитки
- звіт про рух грошових коштів
У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):
- прогнозний баланс
- бюджет прибутків і збитків
- бюджет руху грошових коштів
Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:
- залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства
- дебіторська заборгованість – загальна, прострочена
- кредиторська заборгованість – загальна, прострочена
- прибутки і збитки
- прострочені зобов'язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг
- прострочені зобов'язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг
Додатково можна отримати наступну інформацію:
- загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
- грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період
- дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
- кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
Аналітичні звіти
Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію в усіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (налаштовувати) рівень деталізації, параметри групування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.Налаштування параметрів обліку
В процесі налаштування здійснюється:- реєстрація інформації по організаціях підприємства
- реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів
- налаштування параметрів обліку
- налаштування сервісних функцій
- введення початкових даних за розділами обліку
Інтеграція з програмами "BAS Бухгалтерія", "BAS Роздрібна торгівля"
Обмін даними з програмами "BAS Бухгалтерія" і "BAS Роздрібна торгівля" двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.
Комплект поставки
Програмне рішення BAS надається в електронному вигляді. До складу поставки входять:
- дистрибутиви;
- набір пін-кодів для активації та реєстрації програми;
- документація;
- реєстраційна анкета і угода користувача.
Особливості ліцензування
Стандартна поставка програми розрахована на одночасну роботу в програмі 1 користувача. Для розширення кількості одночасних користувачів, потрібно придбати додаткові клієнтські ліцензії. Якщо кількість користувачів більше 10, або наявна велика база, рекомендуємо клієнт-серверний формат роботи.
Додаткові ліцензії
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 6000 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 21000 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 39000 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 74100 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць | 180000 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць | 318000 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць | 948000 грн |
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць | 1572000 грн |