BAS Громадське харчування
BAS Громадське харчування
Рішення "BAS Громадське харчування" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
Опис
Рішення надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, які виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування – технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.
"BAS Громадське харчування" автоматизує наступну галузеву специфіку:
"BAS Громадське харчування" автоматизує наступну галузеву специфіку:
Облік товарно-матеріальних цінностей, рецептури
Рецептури
Ведення номенклатурного довідника з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність і харчову цінність.
Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.
Калькуляції/технологічні карти
- Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення.
У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.
Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.
- Використання декількох рецептур напівфабрикатів і страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "блюдо в страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.
Аналоги
Ведення списку взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництво і формуванні калькуляційних карток.
Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
Спеції
У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких в перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До числа таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються в спеціальному регістрі "Спеції".
Автоматична розкладка на інгредієнти під час інвентаризації
При проведенні інвентаризації врахована специфіка підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено в системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
Модифікатори
У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.
Контроль дотримання рецептур
Реалізовано звіт про недовкладенні складові приготованих страв. Контроль дотримання рецептури під час виробництва дозволяє поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попереджає можливі зловживання з боку персоналу.
Облік продажів
Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів з "R-Keeper v.6", "R-Keeper v.7".
Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів “Чеки Общепита” здійснюється після натискання на кнопку "Створити Чеки Общепита", яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).
Після створення документів “Чеки Общепита” можуть бути отримані цільові документи.
Аналітична звітність
- Рішення включає регламентовану звітність і галузеві уніфіковані друковані форми "ГХ";
- Рішення включає необхідну аналітичну звітність для оцінки показників діяльності підприємства і прийняття рішень, зокрема для аналізу продажів.
Комплект поставки
Програмне рішення BAS надається в електронному вигляді. До складу поставки входять:
- дистрибутиви;
- набір пін-кодів для активації та реєстрації програми;
- документація;
- реєстраційна анкета і угода користувача.
Особливості ліцензування
Стандартна поставка програми розрахована на одночасну роботу в програмі 1 користувача. Для розширення кількості одночасних користувачів, потрібно придбати додаткові клієнтські ліцензії. Якщо кількість користувачів більше 10, або наявна велика база, рекомендуємо клієнт-серверний формат роботи.
Додаткові ліцензії
BAS Громадське харчування, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 5400 грн |
BAS Громадське харчування, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 17100 грн |
BAS Громадське харчування, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 27900 грн |