Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 (для 5 користувачів)
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 (для 5 користувачів)
Опис
Програма «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6» комплексно вирішує всі завдання, які стоять перед автобізнесом будь-якого масштабу, а саме:
- прийняття замовлень і продаж автомобілів, аксесуарів;
- проведення післяпродажного сервісу автомобілів;
- викуп та продаж вживаних авто;
- проведення ремонтів та обслуговування авто;
- торгівля автомобільними запчастинами (оптова та роздрібна);
- ведення складського обліку;
- взаємодія з замовниками;
- фінансові розрахунки з замовниками та постачальниками.
Серед підсистем, які автоматизує рішення «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6»:
- управління фінансами;
- CRM та маркетинг;
- обробка замовлень на придбання авто чи запасних частин;
- закупівля та продаж автомобілів;
- закупівля та продаж автомобільних запчастин та деталей;
- післяпродажний сервіс;
- управління складом;
- планування завантаження співробітників та багато іншого.
Функціональні можливості «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6»
Управління фінансами
Для комфортної роботи фінансової служби компанії програмою передбачені:
- проведення грошових операцій через касу і банк;
- проведення оплат від клієнтів та розрахунків з постачальниками;
- нарахування та виплата ЗП співробітникам з урахуванням всіх податків та зборів;
- робота з цінними паперами;
- проведення переоцінки;
- наявність платіжного календаря;
- закриття періоду;
- клієнт-банк.
Бухгалтерські звіти, наявні в програмі:
- звіт залишків та обороту грошових коштів;
- звіт щодо доходів та витрат;
- управлінський баланс;
- звіт активів та пасивів (оборотно-сальдова відомість);
- звіти заборгованостей;
- касові звіти.
Обмін з іншими програмами BAS
- для ведення бухгалтерського обліку передбачено експорт даних в програму «BAS Бухгалтерія».
CRM та маркетинг
- єдина база клієнтів;
- управління стосунками з клієнтами;
- зручне ведення картки клієнта з необхідною контактною інформацією та історією замовлень;
- контроль та планування всіх комунікацій з клієнтами (телефонних дзвінків, листування поштою та смс, особисті зустрічі);
- управління системами знижок та бонусів;
- проведення анкетувань клієнтів;
- інтеграція з телефонією, яка включає такі зручні опції як фіксація пропущених дзвінків, автоматичний набір з картки клієнта, запис розмов.
Закупівля та продаж автомобілів
- гнучке ціноутворення (в залежності від марки та устаткування авто, системи знижок);
- обробка замовлень на тест-драйв;
- оформлення надходжень автомобілів;
- оприбуткування автомобілів на склад;
- ведення обліку імпортними поставками;
- автоматичне формування договорів купівлі-продажу;
- звіти з аналізу ефективності роботи відділу продажів.
Закупівля та продаж автомобільних запчастин та деталей
- ведення обліку автозапчастин і деталей;
- роздрібний продаж автозапчастин;
- аналіз залишків та попиту на деталі;
- аналіз втраченого попиту на запчастини;
- ведення повної історії закупівель та продажу запасних частин;
- автоматичне завантаження прайс-листів постачальників;
- управління взаємовідносинами з постачальниками;
- інтеграція зі складом.
Автоматизація роботи касира
- відкриття робочої зміни;
- проведення операцій з роздрібних продажів;
- врахування знижок під час продажу;
- проведення оплати (готівковий, безготівковий розрахунок);
- інкасація;
- формування та друк Х-звіту і Z-звіту.
Післяпродажний сервіс
- обробка замовлень на ремонт, запис на проведення робіт;
- проведення первинної оцінки об’єму ремонтних робіт;
- прорахунок вартості ремонту;
- формування рахунків на ремонтні роботи і облік отриманих оплат;
- планування завантаження фахівців та облік їх робочого часу;
- контроль за стадіями виконання ремонтних робіт;
- проведення ТО (технічного обслуговування) та відстеження періодичності його проходження;
- облік робіт переданих підрядним організаціям (сервісним компаніям тощо);
- аналіз проведених ремонтних робіт.
Зверніть увагу! Рішення поставляється комплектом на 5 робочих місць. Для роботи програми та додаткових ліцензій «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6» потрібно мати технологічну платформу BAF, яку варто докупити у разі її відсутності.
Комплект поставки
Програмне рішення BAS надається в електронному вигляді. До складу поставки входять:
- дистрибутиви;
- набір пін-кодів для активації та реєстрації програми;
- документація;
- реєстраційна анкета і угода користувача.
Особливості ліцензування
Стандартна поставка програми розрахована на одночасну роботу в програмі 1 користувача.
Для розширення кількості одночасних користувачів, потрібно придбати додаткові клієнтські ліцензії для платформи BAS та галузевого рішення.
Якщо кількість користувачів більше 10, або наявна велика база, рекомендуємо клієнт-серверний формат роботи.
Додаткові ліцензії
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 1 користувача | 4500 грн |
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 5 користувачів | 18000 грн |
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 10 користувачів | 34500 грн |
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 25 користувачів | 79500 грн |
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 50 користувачів | 150000 грн |