(0)
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 (для 5 користувачів)

Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 (для 5 користувачів)

Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 (для 5 користувачів)

60 000 грн
Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6 (для 5 користувачів) – спеціалізована програма, яка автоматизує роботу автомобільних підприємств (автосалонів, автосервісів, СТО, магазинів автозапчастин), враховуючи специфіку їх діяльності. Рішення поставляється комплектом на 5 робочих місць.
YES
Придбати Поставити питання

Опис


Програма «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6» комплексно вирішує всі завдання, які стоять перед автобізнесом будь-якого масштабу, а саме:

  • прийняття замовлень і продаж автомобілів, аксесуарів;
  • проведення післяпродажного сервісу автомобілів;
  • викуп та продаж вживаних авто;
  • проведення ремонтів та обслуговування авто;
  • торгівля автомобільними запчастинами (оптова та роздрібна);
  • ведення складського обліку;
  • взаємодія з замовниками;
  • фінансові розрахунки з замовниками та постачальниками.

Серед підсистем, які автоматизує рішення «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6»:

  • управління фінансами;
  • CRM та маркетинг;
  • обробка замовлень на придбання авто чи запасних частин;
  • закупівля та продаж автомобілів;
  • закупівля та продаж автомобільних запчастин та деталей;
  • післяпродажний сервіс;
  • управління складом;
  • планування завантаження співробітників та багато іншого.

Функціональні можливості «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6»

Управління фінансами
Для комфортної роботи фінансової служби компанії програмою передбачені:

  • проведення грошових операцій через касу і банк;
  • проведення оплат від клієнтів та розрахунків з постачальниками;
  • нарахування та виплата ЗП співробітникам з урахуванням всіх податків та зборів;
  • робота з цінними паперами;
  • проведення переоцінки;
  • наявність платіжного календаря;
  • закриття періоду;
  • клієнт-банк.

Бухгалтерські звіти, наявні в програмі:

  • звіт залишків та обороту грошових коштів;
  • звіт щодо доходів та витрат;
  • управлінський баланс;
  • звіт активів та пасивів (оборотно-сальдова відомість);
  • звіти заборгованостей;
  • касові звіти.


Обмін з іншими програмами BAS

  • для ведення бухгалтерського обліку передбачено експорт даних в програму «BAS Бухгалтерія».

CRM та маркетинг

  • єдина база клієнтів;
  • управління стосунками з клієнтами;
  • зручне ведення картки клієнта з необхідною контактною інформацією та історією замовлень;
  • контроль та планування всіх комунікацій з клієнтами (телефонних дзвінків, листування поштою та смс, особисті зустрічі);
  • управління системами знижок та бонусів;
  • проведення анкетувань клієнтів;
  • інтеграція з телефонією, яка включає такі зручні опції як фіксація пропущених дзвінків, автоматичний набір з картки клієнта, запис розмов.

Закупівля та продаж автомобілів

  • гнучке ціноутворення (в залежності від марки та устаткування авто, системи знижок);
  • обробка замовлень на тест-драйв;
  • оформлення надходжень автомобілів;
  • оприбуткування автомобілів на склад;
  • ведення обліку імпортними поставками;
  • автоматичне формування договорів купівлі-продажу;
  • звіти з аналізу ефективності роботи відділу продажів.

Закупівля та продаж автомобільних запчастин та деталей

  • ведення обліку автозапчастин і деталей;
  • роздрібний продаж автозапчастин;
  • аналіз залишків та попиту на деталі;
  • аналіз втраченого попиту на запчастини;
  • ведення повної історії закупівель та продажу запасних частин;
  • автоматичне завантаження прайс-листів постачальників;
  • управління взаємовідносинами з постачальниками;
  • інтеграція зі складом.

Автоматизація роботи касира

  • відкриття робочої зміни;
  • проведення операцій з роздрібних продажів;
  • врахування знижок під час продажу;
  • проведення оплати (готівковий, безготівковий розрахунок);
  • інкасація;
  • формування та друк Х-звіту і Z-звіту.

Післяпродажний сервіс

  • обробка замовлень на ремонт, запис на проведення робіт;
  • проведення первинної оцінки об’єму ремонтних робіт;
  • прорахунок вартості ремонту;
  • формування рахунків на ремонтні роботи і облік отриманих оплат;
  • планування завантаження фахівців та облік їх робочого часу;
  • контроль за стадіями виконання ремонтних робіт;
  • проведення ТО (технічного обслуговування) та відстеження періодичності його проходження;
  • облік робіт переданих підрядним організаціям (сервісним компаніям тощо);
  • аналіз проведених ремонтних робіт.


Зверніть увагу! Рішення поставляється комплектом на 5 робочих місць. Для роботи програми та додаткових ліцензій «Альфа-Авто: Автосалон+Автосервіс+Автозапчастини, редакція 6» потрібно мати технологічну платформу BAF, яку варто докупити у разі її відсутності.

Придбати Поставити питання

Комплект поставки
Програмне рішення BAS надається в електронному вигляді. До складу поставки входять:  

  • дистрибутиви; 
  • набір пін-кодів для активації та реєстрації програми; 
  • документація; 
  • реєстраційна анкета і угода користувача. 

Особливості ліцензування
Стандартна поставка програми розрахована на одночасну роботу в програмі 1 користувача. Для розширення кількості одночасних користувачів, потрібно придбати додаткові клієнтські ліцензії для платформи BAS та галузевого рішення. Якщо кількість користувачів більше 10, або наявна велика база, рекомендуємо клієнт-серверний формат роботи.


Додаткові ліцензії


Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 1 користувача 4500 грн
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 5 користувачів 18000 грн
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 10 користувачів 34500 грн
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 25 користувачів 79500 грн
Альфа-Авто: Автосалон + Автосервіс + Автозапчастини, редакція 6 для 50 користувачів 150000 грн

Придбати Поставити питання