(0)
Підтримка користувачів програмних продуктів KBS

Підтримка користувачів програмних продуктів KBS

Підтримка користувачів програмних KBS продуктів здійснюється за допомогою сервісу технічної підтримки (СТП), який включає в себе:
  • надання оновлень програмного продукту (реалізація нових функціональних можливостей, законодавчих змін, форм звітності та податків, і т.д.);
  • право на використання попередніх оновлень програмного продукту;
  • надання консультацій по роботі програмного продукту;
  • надання доступу до інформації, яка містить новини, коментарі та консультації фахівців з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції по їх відображенню в програмах, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності;
  • прийом і аналіз пропозицій, скарг та зауважень по роботі програмного продукту.

Опис тарифних планів підтримки користувачів

Послуги
ПРОФ
ОПТИМА ПРЕМІУМ

Виділена Лінія Консультацій СОФТКОМ **

по телефону або електронній пошті

без обмежень

з 9 до 18

без обмежень

з 9 до 18

без обмежень

24/7

лінія консультацій з віддаленим підключенням (за допомогою TeamViewer)



Сумарний щомісячний обсяг робіт фахівця

в складі тарифу, в тому числі:

до 3-х годин
до 6-ти годин

кількість віддалених підключень

(За допомогою TeamViewer)
не більше 2-х раз в міс.
необмежена кількість разів
необмежена кількість разів
роботи програміста (адміністрування, доопрацювання функціоналу)


Закріплений фахівець

Персональний менеджер



Швидкість реакції на заявку

оперативно,

але не пізніше 2-х робочих днів

оперативно,

але не пізніше 1-го робочого дня

оперативно,

але не пізніше 4-х робочих годин
Повідомлення про вихід оновлень програм

Новини на сайті,

e-mail

Новини на сайті,

e-mail, тел. дзвінок 

Новини на сайті,

e-mail, тел. дзвінок 
Знижки при безперервному продовження супроводу (програма лояльності)



Участь в освітніх заходах

САБ, СОФТКОМ і інших партнерів
безкоштовно або зі знижкою 
безкоштовно
безкоштовно

Варіанти і ціни супроводу

Тариф
ПРОФ
ОПТИМА
ПРЕМІУМ
1 місяць 2100 6060 10260
2 місяці 4200 12120 20520
3 місяці 6300 18180 30780
4 місяці 8400 23040 38880
5 місяців 10500 28800 48600
6 місяців 12600 34560 58320
7 місяців 14700 38220 63420
8 місяців 16800 43680 72480
9 місяців 18900 49140 81540
10 місяців 21000 54600 90600
11 місяців 23100 60060 99660
12 місяців 25200 65520 108720

Ціна супроводу за умови сплати за бюджетний період (01.01 – 31.12)

Тариф
Ціна
ПРОФ 14100
ОПТИМА 54420
ПРЕМІУМ 97620

Програма лояльності

Програма діє для постійних клієнтів, у яких закінчився договір супроводу. Вона передбачає зменшення вартості супроводу, за умов безперервного обслуговування в компанії СОФТКОМ.

Тарифний план попереднього періоду Вартість продовження підтримки на період
3 місяці
6 місяців
9 місяців
12 місяців
ПРОФ 4800 9000 13500 17100
ОПТИМА 16680 30960 43740 57420
ПРЕМІУМ 29280 54720 76140 100620

1 година - 1500,00 грн.

Комплекс 5 годин - 6900,00 грн.

Поставити питання Замовити дзвінок