(14)
Підтримка BAS

Підтримка BAS

СОФТКОМ - це

25 років надійної
роботи

Статус «Центру
супроводу»

Відповідність
стандартам ISO

Сертифіковані
фахівці

Регулярні акції і
бонуси для клієнтів


Обравши супровід від СОФТКОМ, ви отримаєте:

роботу в актуальній версії програми – оперативне інформування про оновлення та допомогу зі встановленням нових релізів програми віддалено нашими фахівцями або самостійно (є можливість завантажити оновлення з сайту і встановити);

консультаційну підтримку – оперативну допомогу в телефонному форматі чи віддалено – зі складними питаннями;

постійну підтримку працездатності BAS – настройку баз, їх регулярне тестування і своєчасне виправлення виникаючих помилок;

допомогу команди аналітиків з питань коректного використання різноманітних функцій програми;

доопрацювання типової конфігурації програми BAS командою програмістів;

налаштування роботи ЕДО FlyDoc для обміну документами з контрагентами;

інтеграцію з програмою M.E.Doc, Клієнт-банком, ПРРО Cashalot, торговим обладнанням та іншими програмами;

навчання всіх користувачів – індивідуально або корпоративно в Центрі сертифікованого навчання (онлайн чи офлайн);

участь у діючій програмі лояльності.

Виберіть свій тарифний план

Детальніше про тарифні плани

Кейси Інструкції Відео


Більше 2500 клієнтів обрали СОФТКОМ



Чому важливо мати супровід BAS?

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС/its) є необхідною складовою ефективної та безпечної роботи користувачів в програмах BAS. Саме наявність діючого договору ІТС надає можливість мати всебічну підтримку від офіційних сертифікованих партнерів – членів Спілки Автоматизаторів бізнесу (САБ – розробник систем автоматизації BAS), а також бути впевненими в якості отриманої допомоги.

Супровід ІТС (its) включає:

  • оновлення програми – рішення BAS постійно оновлюються розробником відповідно до змін українського законодавства, а також з урахуванням потреб користувачів – додаються нові важливі функції та вдосконалюються існуючі. Доступ до актуальних версій програм гарантує користувачам коректну роботу облікової системи, мінімізацію помилок та плутанини, уникнення штрафів;
  • консультаційну підтримку – саме діючий договір супроводу its надає право офіційним партнерам САБ здійснювати підтримку користувачів в телефонному режимі, email, віддалено чи в офісі клієнта;
  • інформаційну підтримку, так звану «базу знань», яка дозволяє ефективно використовувати весь функціонал програмних рішень BAS;
  • щомісячні години робіт фахівців для вирішення технічних питань (послуги з оновлення, налаштування програм), доопрацювання BAS (додавання друкованих форм, звітів, документів та інших функцій, не закладених в типові системи автоматизації);
  • можливість відвідування регулярних освітніх заходів (вебінарів, семінарів) на безкоштовній основі.

Без діючого договору супроводу ІТС компанія-користувач BAS залишається наодинці з програмою, без офіційних оновлень та підтримки. Це може призвести до неправильного відображення обліку та порушень, а отже чималих витрат часу, нервів та коштів.