BAS Комплексне управління підприємством (БАС КУП)
BAS Комплексне управління підприємством (БАС КУП)
Рішення "BAS Комплексне управління підприємством" (БАС КУП) дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей і видів діяльності. Використання даного рішення буде найбільш ефективним в умовах зростаючого бізнесу малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких вимагають чіткої координації і узгоджених дій декількох виконавців.
Опис
Цю програму можна швидко запустити в роботу з послугою СУПЕРСТАРТ.
Продукт автоматизує наступні види діяльності торговельного та виробничого підприємства:
Управління фінансами:
- Планування та облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів.
- Облік кредитів, депозитів і позик (скрін 1).
- Еквайринг (платіжні карти).
- Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
- Маршрути погодження заявок.
- Інвентаризація кас та банківських рахунків.
- Аналітична звітність з руху грошових коштів.
Бюджетування:
- Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика.
- Моделювання сценаріїв.
- Підтримка декількох валют.
- Табличні форми введення і коригування.
- Економічний прогноз.
- Аналіз досягнення планових показників.
- Розширений фінансовий аналіз.
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:
- Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
- Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
- Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
- Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
- Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
Регламентований облік:
- Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
- Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
- Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
- Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
- Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:
- Робота з персональними даними співробітників.
- Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності.
- Організація роботи зі штатним розкладом.
- Робота з договорами підряду.
- Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів.
- Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів (скрін 2).
- Використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю.
- Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами.
- Нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці, та доходів у натуральній формі.
- Проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках.
- Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності.
- Отримання уніфікованих звітних форм.
- Обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці.
- Формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої.
Управління виробництвом:
- Планування та забезпечення матеріалами виробничої програми місяця.
- Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції.
- Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів.
- Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатним і безнапівфабрикатним методом.
Управління витратами і розрахунок собівартості:
- Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі.
- Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
- Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах.
- Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
- Розрахунок фактичної собівартості випуску за період (скрін 3).
- Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної на замовлення клієнта.
- Надання даних про структуру собівартості випуску.
Управління продажами:
- Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
- Воронка продажів.
- Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
- Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами.
- Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти.
- Самообслуговування клієнтів.
- Управління торговими представниками.
- Моніторинг стану процесів продажів.
- Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
- Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік).
- Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
- Інвентаризація взаєморозрахунків.
- Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
- Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків.
Управління купівлями:
- Оперативне планування купівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців.
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання.
- Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок.
- Підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію.
- Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів.
- Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах.
- Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам.
- Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів).
- Планування купівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах.
- Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них.
- Складання графіків поставок і графіків платежів.
Управління складом і запасами:
- Складна ієрархічна структура складів.
- Управління адресним складом.
- Забезпечення та резервування потреб замовлень (скрін 4).
- Визначення та забезпечення страхових запасів.
- Облік багатооборотної тари.
- Управління інвентаризацією товарів.
- Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу.
- Розрахунок прогнозованого попиту.
- Товари на складах за строками придатності.
- Управління доставкою.
- Товарний календар.
Комплект поставки
Програмне рішення BAS КУП надається в електронному вигляді. До складу поставки входять:
- дистрибутиви;
- набір пін-кодів для активації та реєстрації програми;
- документація;
- реєстраційна анкета і угода користувача.
Особливості ліцензування
Стандартна поставка програми розрахована на одночасну роботу в програмі 1 користувача. Для розширення кількості одночасних користувачів, потрібно придбати додаткові клієнтські ліцензії. Якщо кількість користувачів більше 10, або наявна велика база, рекомендуємо клієнт-серверний формат роботи.
Додаткові ліцензії
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 6000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 21000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 39000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 74100 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць | 180000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць | 318000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць | 948000 грн |
BAS Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць | 1572000 грн |