(0)
Підтримка користувачів програмних продуктів KBS

Підтримка користувачів програмних продуктів KBS

Підтримка користувачів програмних KBS продуктів здійснюється за допомогою сервісу технічної підтримки (СТП), який включає в себе:
  • надання оновлень програмного продукту (реалізація нових функціональних можливостей, законодавчих змін, форм звітності та податків, і т.д.);
  • право на використання попередніх оновлень програмного продукту;
  • надання консультацій по роботі програмного продукту;
  • надання доступу до інформації, яка містить новини, коментарі та консультації фахівців з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції по їх відображенню в програмах, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності;
  • прийом і аналіз пропозицій, скарг та зауважень по роботі програмного продукту.

Опис тарифних планів підтримки користувачів

Послуги
ПРОФ
ОПТИМА ПРЕМІУМ

Виділена Лінія Консультацій СОФТКОМ **

по телефону або електронній пошті

без обмежень

з 9 до 18

без обмежень

з 9 до 18

без обмежень

24/7

лінія консультацій з віддаленим підключенням (за допомогою TeamViewer)



Сумарний щомісячний обсяг робіт фахівця

в складі тарифу, в тому числі:

до 3-х годин
до 6-ти годин

кількість віддалених підключень

(За допомогою TeamViewer)
не більше 2-х раз в міс.
необмежена кількість разів
необмежена кількість разів
роботи програміста (адміністрування, доопрацювання функціоналу)


Закріплений фахівець

Персональний менеджер



Швидкість реакції на заявку

оперативно,

але не пізніше 2-х робочих днів

оперативно,

але не пізніше 1-го робочого дня

оперативно,

але не пізніше 4-х робочих годин
Повідомлення про вихід оновлень програм

Новини на сайті,

e-mail

Новини на сайті,

e-mail, тел. дзвінок 

Новини на сайті,

e-mail, тел. дзвінок 
Знижки при безперервному продовження супроводу (програма лояльності)



Участь в освітніх заходах

САБ, СОФТКОМ і інших партнерів
безкоштовно або зі знижкою 
безкоштовно
безкоштовно

Варіанти і ціни супроводу

Тариф
ПРОФ
ОПТИМА
ПРЕМІУМ
1 місяць 2460 6420 10620
2 місяці 4920 12840 21240
3 місяці 7380 19260 31860
4 місяці 9840 24480 40320
5 місяців 12300 30600 50400
6 місяців 14760 36720 60480
7 місяців 17220 40740 65940
8 місяців 19680 46560 75360
9 місяців 22140 52380 84780
10 місяців 24600 58200 94200
11 місяців 27060 64020 103620
12 місяців 29520 69840 113040

Ціна супроводу за умови сплати за бюджетний період (01.01 – 31.12)

Тариф
Ціна
ПРОФ 15300
ОПТИМА 55620
ПРЕМІУМ 98820

Програма лояльності

Програма діє для постійних клієнтів, у яких закінчився договір супроводу. Вона передбачає зменшення вартості супроводу, за умов безперервного обслуговування в компанії СОФТКОМ.

Тарифний план попереднього періоду Вартість продовження підтримки на період
3 місяці
6 місяців
9 місяців
12 місяців
ПРОФ 4950 9900 14850 19800
ОПТИМА 16830 31860 45090 60120
ПРЕМІУМ 29430 55620 77490 103320

1 година - 1500,00 грн.

Комплекс 5 годин - 6900,00 грн.

Поставити питання Замовити дзвінок