Підтримка BAS
СОФТКОМ - це
25 років надійної
роботи
Статус «Центру
супроводу»
Відповідність
стандартам ISO
Сертифіковані
фахівці
Регулярні акції і
бонуси для клієнтів
Обравши супровід від СОФТКОМ, ви отримаєте:
роботу в актуальній версії програми – оперативне інформування про оновлення та допомогу зі встановленням нових релізів програми віддалено нашими фахівцями або самостійно (є можливість завантажити оновлення з сайту і встановити);
консультаційну підтримку – оперативну допомогу в телефонному форматі чи віддалено – зі складними питаннями;
постійну підтримку працездатності BAS – настройку баз, їх регулярне тестування і своєчасне виправлення виникаючих помилок;
допомогу команди аналітиків з питань коректного використання різноманітних функцій програми;
доопрацювання типової конфігурації програми BAS командою програмістів;
налаштування роботи ЕДО FlyDoc для обміну документами з контрагентами;
інтеграцію з програмою M.E.Doc, Клієнт-банком, ПРРО Cashalot, торговим обладнанням та іншими програмами;
навчання всіх користувачів – індивідуально або корпоративно в Центрі сертифікованого навчання (онлайн чи офлайн);
участь у діючій програмі лояльності.
Виберіть свій тарифний план
Детальніше про тарифні планиБільше 2500 клієнтів обрали СОФТКОМ
Чому важливо мати супровід BAS?
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС/its) є необхідною складовою ефективної та безпечної роботи користувачів в програмах BAS. Саме наявність діючого договору ІТС надає можливість мати всебічну підтримку від офіційних сертифікованих партнерів – членів Спілки Автоматизаторів бізнесу (САБ – розробник систем автоматизації BAS), а також бути впевненими в якості отриманої допомоги.
Супровід ІТС (its) включає:
- оновлення програми – рішення BAS постійно оновлюються розробником відповідно до змін українського законодавства, а також з урахуванням потреб користувачів – додаються нові важливі функції та вдосконалюються існуючі. Доступ до актуальних версій програм гарантує користувачам коректну роботу облікової системи, мінімізацію помилок та плутанини, уникнення штрафів;
- консультаційну підтримку – саме діючий договір супроводу its надає право офіційним партнерам САБ здійснювати підтримку користувачів в телефонному режимі, email, віддалено чи в офісі клієнта;
- інформаційну підтримку, так звану «базу знань», яка дозволяє ефективно використовувати весь функціонал програмних рішень BAS;
- щомісячні години робіт фахівців для вирішення технічних питань (послуги з оновлення, налаштування програм), доопрацювання BAS (додавання друкованих форм, звітів, документів та інших функцій, не закладених в типові системи автоматизації);
- можливість відвідування регулярних освітніх заходів (вебінарів, семінарів) на безкоштовній основі.
Без діючого договору супроводу ІТС компанія-користувач BAS залишається наодинці з програмою, без офіційних оновлень та підтримки. Це може призвести до неправильного відображення обліку та порушень, а отже чималих витрат часу, нервів та коштів.